Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Joker2

• Lid sinds 27 april 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 17:12

Ik heb echt al gegoogled en op dit forum rondgekeken, maar kom het onderwerp niet tegen.
Sinds enkele weken synchroniseren mijn telefoon-agenda's niet meer goed met de Google Agenda.
Terugkerende afspraken worden wel in het verleden (bijvoorbeeld tot meer dan een jaar terug) weergegeven, maar de individuele afspraken maar tot ongeveer een maand geleden.
Ik kom nergens instellingen tegen dat ik maar tot een bepaalde tijd terug kan synchronisere.
Gebruik zelf Business Calendar en Agenda van ICS zelf.

Voor de duidelijkheid: De afspraken staan dus wel allemaal in Google Agenda (internet), maar niet allemaal in mijn telefoon.

Hoop echt dat jullie een oplossing hebben.

Samsung Galaxy S2 (ICS)

Bewerkt (24 april 2013 14:49)

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 17:49

Dit was me nog nooit opgevallen, maar ik gebruik zelf ook die agenda van google en kan inderdaad ook maar een maand terug kijken. Ik zou zeggen dat dit dus niet aan jou ligt maar aan google/android (ics) Ik heb even snel gekeken bij mijn eigen agenda en kon er geen oplossing voor vinden binnen de applicatie zelf.

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 11 mei 2012
  • 18:07

ik had problemen met toekomstige afspraken en vond hier (Google Discussiegroepen) een artikel over het verwijderen van de calendar storage gegevens. Dat heeft mijn problemen verholpen. Misschien bij jou ook…

edit: nee, ik kan ook niet tot meer dan een maand terug kijken…

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 11 mei 2012
  • 18:41

Ik sync met Outlook en bij mij komt het probleem niet voor, dus zal inderdaad specifiek voor Google agenda zijn.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 11 mei 2012
  • 19:14

Tucker;299848
Ik sync met Outlook en bij mij komt het probleem niet voor, dus zal inderdaad specifiek voor Google agenda zijn.
Nee hoor, ik sync met Google Calendar en ik kan verder dan 1 maand mijn afspraken terugzien (standaard HTC en Android agenda app).

Sloeber

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 111
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 19:45

pklijzing;299861
Nee hoor, ik sync met Google Calendar en ik kan verder dan 1 maand mijn afspraken terugzien (standaard HTC en Android agenda app).
Wellicht geen ics? kan zijn dat het daar aan ligt he
- of aan htc

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6244
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 11 mei 2012
  • 20:01

Sloeber;299874
Wellicht geen ics? kan zijn dat het daar aan ligt he
- of aan htc
Ik heb het op de One X (ICS dus) en op de Nexus One met 2.3.6, beide met stock ROMs.

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1440
  • Reputatie 70
  • 11 mei 2012
  • 21:35

Dan zal dit wellicht toch ergens zo ingesteld staan, dus alles even goed nalopen (zowel in de gsm als in het sync programma).

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

berny1978

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2012
  • 12:26

Ik heb dit probleem ook gehad: heb op den duur een factory reset moeten uitvoeren en wilde daarna mijn agenda er weer op zetten en synchroniseren met mijn gmail agenda. Dit lukte ook niet langer dan tot een maand terug.
Daar ben ik bijna een jaar mee bezig geweest en laatst nog een keer een factory reset uitgevoerd en weer hetzelfde probleem.
Het probleem was ook dat gmail agenda zijn agenda exporteert in een ics bestand en dat dit niet in te lezen is in bijvoorbeeld jorte (die heeft csv nodig.
Nu heb ik gisteren een app gevonden die dit wel kan: ics bestand importeren in jorte. Deze app heet “iCal Import/Export”.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik heb iig al mijn agenda's volledig, dus tot het moment dat ik er wat in heb gezet, kunnen synchroniseren op deze manier.
Succes!

D.Vergauwe

• Lid sinds 16 juli 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0

Ik had tot afgelopen weekend ook geen probleem met mijn htc desire hd en samsung galaxy tab. tot ik op advies van iemand alle drie mijn toestellen gereset heb en toen heb ik op alle drie hetzelfde probleem, niet verder dan een maand. kan het zijn dat het probleem pas recentelijk is gaan spelen. dat als je nu je account verwijdert en je dan opnieuw aanmeldt je dan ook het probleem hebt. volgens mij heb je dan ook het probleem wat wij ondervinden. ik bedoel mijn tab en desire hd deden het goed tot ik op beiden mijn account verwijderde en daarna terug ging plaatsen,toen werkte het niet meer, dus ze moeten daar recentelijk iets hebben gewijzigd waardoor het nu niet meer werkt!! wat ik wel storend vind en een beetje raar dat je het via een forum moet doen en dat er geen mogelijkheid is om het rechtsreeks met google te gaan regelen. het is toch een probleem dat door hun wordt veroorzaakt. ik bedoel en ik vind ook, dat als google en android uit dezelfde hoge goed komen, het dan ook zou moeten werken. twee verschilende leveranciers heb ik begrip voor, maar dit is voor een simpel mens als mij echt niet te begrijpen. ok het kan wel eens niet werken, alle begrip voor, maar geen begrip voor dat er geen supportafdeling is van google, geen begrip dat je nergens een mail kan sturen of ergens heen kan bellen, al helemaal geen begrip dat er bij google ergens een melding is dat er uberhaupt een probleem is en dat er iets aan wordt gedaan. dit lijdt bij mij tot enorme frustraties, zeker daar iets wat van goolgle uit gewoon zou moeten werken. iets fundamenteels als android, alles online, bij je gmailo, syncen en klaar…en dan werkt het gewoon niet. en dan onbereikbaar zijn. als ons bedrijf zou zijn service zou leveren dan kan ik binnen een maand opdoeken.maar ik vrees, weet het eindelijk zeker, dat het tevergeefse moeite is geweest om dit allemaal op te schrijven…

hieronder mijjn bericht op het forum.

gr dominique

ok,

ik heb 3 telefoons, sinds vorige week een htc one s met adroid 4, een smasung galaxy tab met android 3 een htc desire hd ook met android 3.

sinds vorige week heb ik het volgende probleem, mijn agenda wordt wel gesynchroniseerd, maar max 1 maand terug.

ik heb wel een wederkerende afspraak instaan, die heeft die 2 maanden terug, maar alles wat voor 1 maand terug is, daar zijn de gegevens van verdwenen in de afspraak, dus de originele afspraak staat er in, maar als ik die later qua tijd heb aangepast…die gegevens worden niet meer weer gegeven. heb net mijn tab gereset, die deed het voorheen wel nog steeds goed, en na opnieuw aanmelden heztelfde als met mijn 2 htc toestellen.

samengevat: als ik nu synchroniseer met google dat wordt alleen de laatste maand weergegeven.
online staat alles nog wel in mijn gmail agenda. daar is niks aan veranderd

is er ook iemand die me kan vertellen of ik dit probleem ook ergens bij google kan aankaarten of neerleggen?
heb een vermoeden dat het een softwareprobleem is?? weet niet hoe ik ergens google hierover kan benaderen.

groeten,

Dominique

Bewerkt (24 april 2013 15:14)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.