Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Volgens mij is dat bij Samsung aanzetten met volume omhoog en de home knop ingedrukt houden. Daar kan je ook factory reset kiezen.
Kan je niet middels de PC je Google account wachtwoord resetten via een van de vele beveiligings functies zoals alternatieve mail adressen of beveiligingsvragen.
Volume up+home+power….maar dat is wel zo bij de GS2 dus ik hoop dat het ook bij de jouwe zo zal zijn. Je moet ze wel kort achter elkaar indrukken…dus net na het starten van de telefoon moet je ze indrukken. Succes
Nee hoor. Telefoon uitzetten en home + power + vol up tegelijk indrukken en zo houden tot tekst verschijnt
Hallo
Ik heb een lg E400 ik weet mijn patroon en mij google account niet meer help me snel aub wat moet ik doen?……
Swag007contact opnemen met Google, zij kunnen je eventueel verder helpen met wat je moet/kunt doen.
Hallo
Ik heb een lg E400 ik weet mijn patroon en mij google account niet meer help me snel aub wat moet ik doen?……
ben ook mijn patroon en google account vergetn, wat moet ik doen? ik heb een samsung galaxy ace plus
femkejoustraAls je ‘t echt niet meer weet, is ’t enige om terug te gaan naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen met een nieuw Google account.
ben ook mijn patroon en google account vergetn, wat moet ik doen? ik heb een samsung galaxy ace plus
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
hallo forum gebruikers,
ik heb een samsung galaxy ace en iemand heeft mijn patroon om te ontgrendelen heel vaak fout ingevuld. nou is dat in principe niet zo erg want dan moet je inloggen met je google account, maar deze ben ik dus vergeten. heb geprobeerd hem te recoveren maar krijg het niet voor elkaar.
wat kan ik doen? hoe krijg ik hem bijv terug naar fabriek instellingen zonder hem aan te hebben.