Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk eens of je wel de juiste agenda gebruikt (heb een htc hero en toen bleek dat hij een agenda er zelf in zet) maar bij instellingen kun je kijken bij agenda's en daar de juiste aanklikken. Bij het invoeren van een agenda item moet je dan ook weer kunnen kiezen onder welke agenda je hem zet.
Samsung Galaxy S7 Edge
De agenda's zijn hetzelfde. Tot voor kort werkte het ook gewoon…..
Merk nu trouwens dat afspraken die ik op mijn pc in Google Calendar maak, wel bijna direct op min telefoon zichtbaar worden. Afspraken die ik op mijn telefoon maak, lijken niet in Google Calendar op de pc te komen…..
Stitch15;16875
De agenda's zijn hetzelfde. Tot voor kort werkte het ook gewoon…..
Merk nu trouwens dat afspraken die ik op mijn pc in Google Calendar maak, wel bijna direct op min telefoon zichtbaar worden. Afspraken die ik op mijn telefoon maak, lijken niet in Google Calendar op de pc te komen…..
Kijk even of de afspraken wel allemaal in dezelfde agenda staan, met de HTC calendar kan je dat eenvoudig zien door de kleuren. Standaard maakt de HTC een local kalender aan die niet synct met je Google. De-selecteer alle agenda's op 1 na, je google-calendar (ook daar maar 1 aktief houden)….Vanuit dit punt eventueel verder kijken als het nog fout gaat.
Test ook even of hij wel de calendar synct op het moment dat je test, onder “synchronisatie”, kan je handmatig je mail, contacten en agenda syncen, daar staat ook de tijd van de laatste sync.
Ralph;19540Sorry dat ik wat laat reageer op je vriendelijke hulppoging, waarvoor hartelijk dank.
Kijk even of de afspraken wel allemaal in dezelfde agenda staan, met de HTC calendar kan je dat eenvoudig zien door de kleuren. Standaard maakt de HTC een local kalender aan die niet synct met je Google. De-selecteer alle agenda's op 1 na, je google-calendar (ook daar maar 1 aktief houden)….Vanuit dit punt eventueel verder kijken als het nog fout gaat.
Test ook even of hij wel de calendar synct op het moment dat je test, onder “synchronisatie”, kan je handmatig je mail, contacten en agenda syncen, daar staat ook de tijd van de laatste sync.
Ik heb problemen met het synchroniseren van agenda afspraken voor verder dan 12 maanden van PC naar Android telefoon en tablet. Ik kan slechts de afspraken tot maximaal 1 jaar zien maar niet verder. Op mijn Ipod gebeurt dat wel maar dus niet op Android. Het zit hem dus in de weergave. Is er iemand die hier een oplossing voor weet?
Hoop dat iemand raad weet: ik heb op m'n Pulse een agenda item gemaakt voor 1 mei. Deze zie ik echter niet verschijnen in Google Calendar op m'n pc'tje. Andersom: er staat een afspraak (verjaardag) in Google Calendar die ik weer niet op m'n Pulse terug zie….
Hoe kan dat???? Heb al een keer handmatig sync gedaan, maar geen resultaat.