In de eerste dagen dat ik mijn android toestel had, heb ik ervoor gezorgd (na het ‘linken’ van contactpersonen), dat de weergave naam altijd die van Facebook was. Dus stel: op mijn vorige GSM had ik een nummer opgeslaan als Jan P. en via op mijn androidtoestel heb ik dat dan gelinkt met Jan Peters van op Facebook. In de contactpersonenlijst kan dit dus worden weergegeven als Jan P. en Jan Peters. Ik had dus alle nummers overlopen om te linken en weer te geven onder de Facebooknaam, dus mooi ‘Voornaam - Naam’. Tijdje geleden was dit plots weer de oorspronkelijke naam, dus Jan P.
Dit is natuurlijk geen ramp, maar bestaat er misschien een snelle methode om alle contactpersonen, waar mogelijk, worden weergegeven met hun Facebooknaam?
Mvg, Lukas.
Bewerkt (24 april 2013 15:16)
In de eerste dagen dat ik mijn android toestel had, heb ik ervoor gezorgd (na het 'linken' van contactpersonen), dat de weergave naam altijd die van Facebook was. Dus stel: op mijn vorige GSM had ik een nummer opgeslaan als Jan P. en via op mijn androidtoestel heb ik dat dan gelinkt met Jan Peters van op Facebook.
In de contactpersonenlijst kan dit dus worden weergegeven als Jan P. en Jan Peters. Ik had dus alle nummers overlopen om te linken en weer te geven onder de Facebooknaam, dus mooi 'Voornaam - Naam'. Tijdje geleden was dit plots weer de oorspronkelijke naam, dus Jan P.
Dit is natuurlijk geen ramp, maar bestaat er misschien een snelle methode om alle contactpersonen, waar mogelijk, worden weergegeven met hun Facebooknaam?
Mvg, Lukas.
In de eerste dagen dat ik mijn android toestel had, heb ik ervoor gezorgd (na het ‘linken’ van contactpersonen), dat de weergave naam altijd die van Facebook was. Dus stel: op mijn vorige GSM had ik een nummer opgeslaan als Jan P. en via op mijn androidtoestel heb ik dat dan gelinkt met Jan Peters van op Facebook.
In de contactpersonenlijst kan dit dus worden weergegeven als Jan P. en Jan Peters. Ik had dus alle nummers overlopen om te linken en weer te geven onder de Facebooknaam, dus mooi ‘Voornaam - Naam’. Tijdje geleden was dit plots weer de oorspronkelijke naam, dus Jan P.
Mvg, Lukas.