Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik heb volgende software geinstalleerd en ik denk dat het probleem bij één van deze 4 zit
Timeriffic
Locale
tvgids
APNdroid
Nog iemand problemen met deze setup ?
Opgelet timeriffic en Locale lopen niet tegelijkertijd
dendirk;17260Misschien eens allemaal verwijderen en één voor één terug installeren en testen . Wanneer goed dan een volgende bij installeren.
proces com.android.settings is onverwacht gestopt
ik krijg nu altijd deze melding en kan niet meer naar toepassingen beheren gaan
Iemand een ideetje?
Ik draai timerrific en apndroid op mijn hero zonder enig probleem. tvgids.tv is erg onstabiel, synchroniseer je die op een tijd dat timerrific toevallig net bezig is? locale staat ook niet bekend als super-stabiel, maar die heb ik nog nooit gebruikt (was tot voor een paar weken gratis beta en werd daarna een betaalde app).
Als je zegt dat timeriffic en locale niet tegelijk lopen, dan neem ik aan dat je van een van beide de service onderuit geschoffeld hebt met een taskkiller - maar dan had die in je lijstje gestaan. Heb je dat niet gedaan, dan lopen ze wel tegelijk.
ze zijn er alletwee af en heb nu geen problemen meer
het was locale
ik had hier hetzelfde probleem
even gewist met de uninstaller app en ik kon weer in de toepassingen beheer
idd heb ik ook gedaan en alles werkt weer
Hallo
wanneer ik bij instellingen op mijn telefoon klikt op weergave krijg ik deze melding
HET PROCES COM.ANDROID.SETTINGS is gestopt
Weet iemand wat dit inhoud? Ik heb deze telefoon nog maar net en dus niets er op geïnstalleerd behalve dan Whats-app
Hoi Leo,
Op welk toestel heb je dit met welke Android versie?
Hoi Leo, Op welk toestel heb je dit met welke Android versie?het is een Kazam trooper 451 met android 4.4
proces com.android.settings is onverwacht gestopt
ik krijg nu altijd deze melding en kan niet meer naar toepassingen beheren gaan
Iemand een ideetje?