Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Stitch15

• Lid sinds 27 november 2009
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 11 april 2010
  • 21:54

Hoi,

Ik heb gezocht naar een sluitend antwoord op mijn vraag, maar kom er niet echt uit. Daarom probeer ik het hier. Op m'n tel. gebruik ik (uiteraard) google calendar en die synchroniseert met mij Outlook agenda op mijn thuis pc. Nu wil ik eigenlijk ook mijn Outlook (exchange) op m'n werk laten syncen met mijn telefoon.
Hoe doe ik dat? Gewoon op m'n pc google calendar sync installeren en m'n bestaande gmail account gebruiken? Of is het beter om hiervoor een aparte account aan te maken zodat je 2 agenda's krijgt?

Bewerkt (22 april 2013 12:20)

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 13:17

Stitch15, welke telefoon heb je? Als je een HTC Hero of hoger hebt dan wordt Exchange standaard met je telefoon ondersteund. Hierdoor kun je op je telefoon de Exchange server toevoegen en je Exchange agenda ook automatisch laten synchroniseren.

Als je een toestel met Android 2.1 hebt dan hoort Exchange ook ondersteund te worden. Hoe dit allemaal werkt weet ik niet precies aangezien ik zelf geen toestel met Android 2.1 heb.

Een ander optie is om je Exchange server met Google Agenda te laten synchroniseren. Dit vereist wel extra installatie door de systeem beheerder dus misschien een beetje lastig om het voor elkaar te krijgen. Meer info - google-calendar-connectors - Project Hosting on Google Code

Stitch15

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 12 april 2010
  • 21:37

Hoi, ik heb een Pulse met een ModaCo Rom, nog wel versie 1.5. Ik zal eens kijken of het lukt met de exchange server, is dat Roadsync op de telefoon?

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 13 april 2010
  • 09:28

Helaas denk ik niet dat op T-Mobile Pulse Exchange ondersteund. Pas vanaf versie 2.1 wordt Exchange officieel door Android ondersteund. HTC had bij 1.5 versies van Android zelf aanpassingen aangepracht aan de besturingssysteem zodat die met Exchange om kon gaan.

Stitch15

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 13 april 2010
  • 19:08

Lukt idd niet…..helaas. Bedankt in ieder geval!

thomasvandijk1942

• Lid sinds 19 mei 2015
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 8 december 2015
  • 10:42

Hoi, Ik heb gezocht naar een sluitend antwoord op mijn vraag, maar kom er niet echt uit. Daarom probeer ik het hier. Op m'n tel. gebruik ik (uiteraard) google calendar en die synchroniseert met mij Outlook agenda op mijn thuis pc. Nu wil ik eigenlijk ook mijn Outlook (exchange) op m'n werk laten syncen met mijn telefoon. Hoe doe ik dat? Gewoon op m'n pc google calendar sync installeren en m'n bestaande gmail account gebruiken? Of is het beter om hiervoor een aparte account aan te maken zodat je 2 agenda's krijgt?

Google calendar sync werkt helaas niet meer in 2015. Maar er is wel een hele simpele oplossing om dit weer aan de gang te krijgen! Simpelweg EVO Collaborator for Outlook add-in installeren en dan kun je opzich alles tegelijk syncen in Outlook (net wat je zelf wilt)

Bekijk deze tutorial hiervoor maar eens http://outlookandmacosxserver.blogspot.tw/2014/10/synchronize-androids-contacts-and.html

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 8 december 2015
  • 19:17

Synct deze ook gedeelde office365 (outlook) agenda's ?

johnsiroen2017

• Lid sinds 09 september 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2018
  • 08:37

Hey Thomas, ik heb jou plugin geprobeerd en die werk totop heden nog perfect! Heb inmiddels de volle versie aangeschaf. Bedankt voor de suggestie!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren