Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pgeveraarts

• Lid sinds 12 april 2010
  • Berichten 14
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 08:16

Op mijn HTC Desire kom ik nog steeds niet voorbij de melding:
“Helaas! De toepassing Instellingen (proces com.android.settings) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.”
Deze melding treedt op na het intoetsen van “Namen toegangspunten”. Het lijkt alleen op te treden met een Simyo SIM kaart. (Heb een andere Sim kaart geprobeerd, die overigens geen recht gaf op internet, maar kon hierbij gewoon doorgaan in het menu en de instellingen invullen) Wifi werkt uitstekend.
Ik heb Simyo gecontact, maar die zijn er ook nog niet uit.

Hebben meer mensen hier last van?
Zijn er mensen die met Simyo mobiel internetten?

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

r00n

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 17 april 2010
  • 01:26

Je kan ook eens kijken of je met HTC in contact kan komen. De foutmelding is uiteindelijk van je toestel en mogelijk dat ze bij HTC ook kunnen kijken naar een oplossing. Misschien kan je ook eens vragen aan Simyo of ze nog andere toegangspunten hebben. Meeste FSP hebben er meer tot hun beschikking. Als je de instellingen eventueel post wil ik ook wel eens kijken of ik het kan instellen. Uiteindelijk gaat het al fout voordat je uberhaupt een verbinding hebt kunnen maken.

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 april 2010
  • 08:40

Ik heb gezien dat de poster al een topic heeft geopend omtrent dit probleem. Misschien kan je daar verder mee gaan ! 2 topics openen voor hetzelfde probleem is niet overzichtelijk. Hier is de link naar je vorige post en deze gaat dicht. Geen verbinding met mobiel internet

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren