Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Myx21

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 19 april 2010
  • 19:16

Heey mensen,

Ik ben van plan om een HTC desire te kopen, maar dit word mijn eerste android telefoon, dus heb een paar kleine vragen.

1. Werkt de friendstream ook met hyves?
2. Kan de taal in de market in het nederlands (gewoon dat het kan,niet dat ik er echt wat aan ga hebben)
3. De laatste en de belangrijkste, welke betaalmogelijkheden zijn er mogelijk, heb ff gegoogled maar kon alleen maar creditcard vinden en dat is niet iets wat een kind van 16 heeft.

Alvast erg erg bedankt.

P.S. : als iemand ervaring heeft met de desire zou ik dat ook graag horen

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

Sharky

• Lid sinds 10 april 2009
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 19 april 2010
  • 19:34

1- lijkt mij wel dat het met hyves werkt.
2 - ja dat kan,je hele toestel kan op nederlands.
3 - nee geen andere betaalmethodes dan cc helaas.

Myx21

• Lid sinds 19 april 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 19 april 2010
  • 19:48

Bedankt!

Sharky;18229
3 - nee geen andere betaalmethodes dan cc helaas.

Echt /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" /> dat is wel meteen een afknapper. Is er niet een manier om toch nog betaalde apps te downloaden waarvoor je moet betalen? Want ik weet dat ik apps veel ga gebruiken.

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 19 april 2010
  • 22:55

Een groeiend aantal developers biedt applicaties ook via hun eigen website aan waar je dan bijv. via paypal kunt betalen. En je kunt een developer altijd aanschrijven natuurlijk. Daarnaast zijn er hopen gratis applicaties die niet noodzakelijkerwijs slechter zijn (vaak is er een gratis versie die reclame laat zien en een betaalde die geen reclame laat zien).

Last but not least is vodafone bezig met een website waarop applicaties aangeboden zullen gaan worden die betaald kunnen worden via de telefoonrekening. Dat soort initiatieven zullen in de toekomst wel groeien.

Nolimits

• Lid sinds 21 maart 2010
  • Berichten 267
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 00:08

Friendstream werkt niet met Hyves helaas.

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 09:52

1. Geen hyves nee. En dat komt voorlopig ook niet. Hyves is te klein.
2. Ja dat kan. Die pakt gewoon de taal die je ingesteld hebt op je mobiel.
3. Alleen Google Checkout maar dat heb je ook helemaal niet nodig. 57% van de Apps is gratis en de betaalde apps hebben vaak alleen het
voordeel dat er niet een reclame balkje bij staat van een halve CM hoog. Stelt echt niets voor. En alles is te vinden op internet natuurlijk als je echt 1 van de betaalde Apps wilt.

Ik heb een HTC Desire en hij komt boven mijn eigen verwachtingen uit.
Alleen de batterij is wennen. Dat gaat nou eenmaal erg snel op een 3,7Inch AMOLED scherm.
Maar ik raad je hem zeker aan neem je hem in overweging

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 10:04

Hyves heeft overigens ook een eigen applicatie die gratis te downloaden is. Zoals JustKuu ook al aangeeft is een zeer groot deel van de app's gratis en hoef jij je geen zorgen te maken over de betaalmogelijkheden, aangezien de meeste app's zowel gratis als betaald worden aangeboden met het verschil dat de één wel reclame heeft en de ander niet.

Zelf heb ik, bij gebrek aan CC, alleen maar gratis app's en stoor mij niet aan de ads. Voor elke betaalde app is er ook wel één gratis die het net zo goed doet.

McRobin

• Lid sinds 20 april 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 11:42

De HTC Desire is fantastisch Echt het beeldscherm, interface, apps, allemaal fantastisch. Ik had veel verwacht van deze telefoon en hij is nog boven verwachting…
Het enige nadeel aan deze telefoon is dat je geen oog meer voor je omgeving hebt :p

Ik zeg: “Doen!”

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 12:13

Qua betalingen heeft PayPal tegenwoordig een Virtuele Credit Card. (Google er maar eens op.) Dat is misschien makkelijk om te gebruiken voor de Market.

Maar los van Android is het uberhaupt handig om een credit card te hebben. Franse peage? Lekker langs de kassarijen rijden, de files bij de creditcard-poortjes zijn veel korter. Reis boeken? Met je credit card, want dan heb je meteen een reisverzekering (zonder extra te betalen). Bovendien is het makkelijker afrekenen op tal van websites. Iets ten onrechte afgeboekt? Heel makkelijk weer terug laten storten. Ik denk dat veel mensen nog geen creditcard hebben omdat ze denken dat het moeilijk is of veel geld kost. Maar wat betreft dat laatste: neem een kaart waar je geld op moet storten (oftewel: zet je limiet op nul).

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 843
  • Reputatie 0
  • 20 april 2010
  • 12:15

McRobin;18288
De HTC Desire is fantastisch /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Echt het beeldscherm, interface, apps, allemaal fantastisch. Ik had veel verwacht van deze telefoon en hij is nog boven verwachting…
Het enige nadeel aan deze telefoon is dat je geen oog meer voor je omgeving hebt :p

Ik zeg: “Doen!”

Je hebt helemaal gelijk. Mijn zusje heeft vrijdag de laatste van de Desire's in de Hi winkel in Utrecht gekocht. (Er waren er 10 en 9 gereserveerd). Ik ben echt vol lof over deze telefoon. Als je het vergelijkt met mij HTC Hero is het echt een wereld van verschil. Het grotere scherm voegt ongelofelijk veel gebruikersgemak en -plezier toe. Daarnaast is de kwaliteit van het scherm echt weergaloos.

Dan heb ik het nog niet eens over de geïntegreerde FM-tuner en alle gemakken van Android en HTC Sense zelf!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.