Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Heb ik ook gehad die tablet.
Wellicht even proberen de gegevens van de Market app te verwijderen. Soms wil aanmelden bij Google Talk ook weleens helpen.
Persoonlijk heb ik het apparaat na 2 weken terug gebracht naar het verkoop punt, omdat er steeds meer vreemde fouten de kop opstaken en factory reset ook geen verbetering bracht.
Sander bedankt voor je antwoord. Maar dat is geen leuk bericht.. Mag ik nog even weten of jij ook deze zelfde problemen had met Android Market?
Ja ook gehad, paar keer kunnen fixen met de gegevens wissen zoals hierboven beschreven.
Ja Sander, gegevens heb ik ook gewist en dit hielp alleen in het begin.
Ik vind het zo raar dat alleen Android Market en Google Play deze problemen opleveren,
alsof er iets verkeerd gelinkt is of zo.
Is er misschien iemand die hier toch een oplossing voor weet?
O.. en Marvin, mijn klok loopt perfekt!! Ook als mijn WIFI-verbinding niet werkt.
Via Android Market kan ik de laatste tijd geen apps meer downloaden, ik krijg dan de melding: deze app kan niet worden gedownload wegens een fout. Al vaak heb ik mijn tablet leeggemaakt en bij opstarten opnieuw aangemeld bij Android Market. In het begin hielp dit even, nu niet meer.
Ook kan ik niet meer downloaden via Google Play. Daar krijg ik de melding: … sent to another device: China Mobile unknown, Viewia DR.
Via andere markets kan ik wel probleemloos downloaden. Het is alleen vaak een klus om daar advrije en nieuwe versies te vinden.
Vreemd ook is dat toen ik een keer niet aangemeld was bij Android Market, dat mij WIFI-signaal toen veel sterker was.
Ik heb een tablet van Viewpia.
Hopelijk kan iemand mij helpen.