Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

MiraL

• Lid sinds 01 oktober 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2012
  • 15:20

Via Android Market kan ik de laatste tijd geen apps meer downloaden, ik krijg dan de melding: deze app kan niet worden gedownload wegens een fout. Al vaak heb ik mijn tablet leeggemaakt en bij opstarten opnieuw aangemeld bij Android Market. In het begin hielp dit even, nu niet meer.
Ook kan ik niet meer downloaden via Google Play. Daar krijg ik de melding: … sent to another device: China Mobile unknown, Viewia DR.
Via andere markets kan ik wel probleemloos downloaden. Het is alleen vaak een klus om daar advrije en nieuwe versies te vinden.
Vreemd ook is dat toen ik een keer niet aangemeld was bij Android Market, dat mij WIFI-signaal toen veel sterker was.
Ik heb een tablet van Viewpia.
Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bewerkt (24 april 2013 15:37)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 oktober 2012
  • 15:41

Heb ik ook gehad die tablet.
Wellicht even proberen de gegevens van de Market app te verwijderen. Soms wil aanmelden bij Google Talk ook weleens helpen.
Persoonlijk heb ik het apparaat na 2 weken terug gebracht naar het verkoop punt, omdat er steeds meer vreemde fouten de kop opstaken en factory reset ook geen verbetering bracht.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

MiraL

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2012
  • 16:13

Sander bedankt voor je antwoord. Maar dat is geen leuk bericht.. Mag ik nog even weten of jij ook deze zelfde problemen had met Android Market?

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 1 oktober 2012
  • 16:27

Ja ook gehad, paar keer kunnen fixen met de gegevens wissen zoals hierboven beschreven.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 1 oktober 2012
  • 16:29

Loopt je klok op tijd?

MiraL

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2012
  • 20:39

Ja Sander, gegevens heb ik ook gewist en dit hielp alleen in het begin.
Ik vind het zo raar dat alleen Android Market en Google Play deze problemen opleveren,
alsof er iets verkeerd gelinkt is of zo.
Is er misschien iemand die hier toch een oplossing voor weet?
O.. en Marvin, mijn klok loopt perfekt!! Ook als mijn WIFI-verbinding niet werkt.

Bewerkt (24 april 2013 15:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.