Ik ben sinds kort in het gelukkige bezit van een Note10.1 en een S3. Beide komen met deze app genaamd S Planner… Hartstikke mooi maar hij synct niet goed met de Google Calender en je krijgt vage meldingen van dat je moet syncen via Kies.
Is er ergens een goede dummie handleiding over hoe je dit glad kan trekken? Ik heb gezocht maar niet gevonden. Bij voorbaad dank
Groetjes,
Alfred
Bewerkt (24 april 2013 15:39)
Beste mensen,
Ik ben sinds kort in het gelukkige bezit van een Note10.1 en een S3. Beide komen met deze app genaamd S Planner...
Hartstikke mooi maar hij synct niet goed met de Google Calender en je krijgt vage meldingen van dat je moet syncen via Kies.
Is er ergens een goede dummie handleiding over hoe je dit glad kan trekken? Ik heb gezocht maar niet gevonden.
Bij voorbaad dank :)
Groetjes,
Alfred
Beste mensen,

Ik ben sinds kort in het gelukkige bezit van een Note10.1 en een S3. Beide komen met deze app genaamd S Planner…
Hartstikke mooi maar hij synct niet goed met de Google Calender en je krijgt vage meldingen van dat je moet syncen via Kies.
Is er ergens een goede dummie handleiding over hoe je dit glad kan trekken? Ik heb gezocht maar niet gevonden.
Bij voorbaad dank
Groetjes,
Alfred