Ik heb net via sms een Vcard ontvangen. Dat lijkt natuurlijk geweldig maar hoe nu verder…?
Op het bestandje geklikt verschijnt er de boodschap dat de Vcard is geïmporteerd. Dat lijkt een aardige boodschap maaar… waar is het dan heen gegaan. In elk geval zijn de gegevens niet in mijn adresbestand beland, zoveel is me al wel duidelijk.
Wie heeft hier een of misschien wel hét antwoord op.:confused:
Ernst-Jan
Bewerkt (22 april 2013 12:21)
Ik heb net via sms een Vcard ontvangen. Dat lijkt natuurlijk geweldig maar hoe nu verder...?
Op het bestandje geklikt verschijnt er de boodschap dat de Vcard is geïmporteerd. Dat lijkt een aardige boodschap maaar... waar is het dan heen gegaan. In elk geval zijn de gegevens niet in mijn adresbestand beland, zoveel is me al wel duidelijk.
Ernst-Jan
Ik heb net via sms een Vcard ontvangen. Dat lijkt natuurlijk geweldig maar hoe nu verder…?
Op het bestandje geklikt verschijnt er de boodschap dat de Vcard is geïmporteerd. Dat lijkt een aardige boodschap maaar… waar is het dan heen gegaan. In elk geval zijn de gegevens niet in mijn adresbestand beland, zoveel is me al wel duidelijk.
Ernst-Jan