Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

flupke1

• Lid sinds 23 november 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 november 2012
  • 09:40

Hallo allen,

@moderator:Heb dit hier ook gepost omdat ik geen x peria GO topic zie bij de sony telefoons…

Ben hier nieuw en een newbie wat betreft Android telefoons…na zoveel jaren met een grote oude walkie talkie mobiel
te hebben getelefoneerd was het tijd om iets moderner te kopen,een sony x peria go

Ben er erg tevreden over hij draaide op Android 2.3 Gingerbread en heb de update naar de nieuwste 4.0 ice cream gedaan…
Niets als problemen:telefoon valt zomaar uit,slechte WiFi ontvangst,maar vooral de telefoon reageert stukken trager op alles en sommige dingen werken gewoon niet prettig.je hoort me al komen ik wil dus terug naar Android Gingerbread 2.3 dat mag wel eenvoudiger zijn,het werkte allemaal prima en snel en ik ben van het principe dat als iets werkt ik er niet aan ga liggen prutsen…behalve deze ene keer dan :shut: weet iemand hoe dit kan?In de winkel vraagt men 50euro hiervoor :money::money::money: dat is er wat over…graag wel in noob taal want ben niet thuis in al die termen en afkortingen

Met vriendelijke groeten,

Fille

Bewerkt (24 april 2013 15:54)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.