Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
kweet nie welke tablet da je hebt ,maar op mijn n10 kan ik meerdere gebruikers instellen
Deze functionaliteit is gekomen vanaf Android 4.2.
Ik weet niet of je tablet die update krijgt, anders kun je er voor kiezen een custom ROM op basis van 4.2 te installeren (ben je bekend mee zie ik).
nanders;374495
Deze functionaliteit is gekomen vanaf Android 4.2.
Ik weet niet of je tablet die update krijgt, anders kun je er voor kiezen een custom ROM op basis van 4.2 te installeren (ben je bekend mee zie ik).
Er bestaat ook een switcher waarmee het op oudere versies ook kan. Zie hier. Je hebt er wel root access voor nodig. Geen idee hoe goed het werkt, nooit zelf geprobeerd maar wellicht is dat een oplossing?
Marvin;374524
Er bestaat ook een switcher waarmee het op oudere versies ook kan. Zie hier. Je hebt er wel root access voor nodig. Geen idee hoe goed het werkt, nooit zelf geprobeerd maar wellicht is dat een oplossing?
Out of curiosity: wat werkte er niet goed aan?
Marvin;374564
Out of curiosity: wat werkte er niet goed aan?
Bestaat er iets om op 1 tablet meerder accounts oid aan te maken? Wij hebben 1 tablet. Maar zou het graag zo zien dat bv ik met mijn eigen Gmail account kan in loggen en mijn spelletje WF, angry birds kan spelen met mijn eigen scores. En als mijn vriendin of ons kindje wil hij/zij hun eigen scores hebben en eigen Gmail appje…