Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 21:11

Hallo, Mijn vader heeft een Galaxy Tab2 10.1 gekocht, ik krijg dat ding met geen mogelijkheid aangemeld. Ik krijg altijd de volgende foutmelding: [ATTACH=CONFIG]6752[/ATTACH] Andere mailadressen werken niet en als ik een nieuw gmail account probeer aan te maken krijg ik altijd de fout dat het adres niet aangemaakt kan worden. Een simkaart zit er uiteraard niet in aangezien het gewoon het wifi model is. Ook is de 2 staps verificatie niet geactiveerd op mijn vaders account. Ik heb verder nog 4 andere Android apparaten in huis en ik heb dit nog nooit gezien. Gisteren ook mijn telefoon een factory reset gegeven en daar ging het wel gewoon. Ik heb hem ook proberen aan te melden met mijn account, met 2 staps verificatie dus met een zo'n applicatie specifiek wachtwoord waar ik volledige toegang zou moeten hebben maar dan krijg ik dezelfde fout. Iemand een idee?

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 januari 2013
  • 21:19

Even de stekker van de router 2 minuten eruit? Wifi netwerk vergeten en opnieuw instellen? Tab even helemaal uit en weer aan?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 21:29

Ik heb zelf nog even zitten pielen. Ik heb uiteindelijk een factory reset gedaan en nu ging het zonder problemen! De tablet zat helemaal nieuw verzegeld in de doos dus ik snap het ook niet.Enfin, het werkt als een zonnetje!

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 29 januari 2013
  • 21:32

Mooi zo!

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

delzi_munanga

• Lid sinds 18 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2013
  • 14:02

hallo, ik heb een tablet android tomtec en ik had zo lock patroon gezet en ik wist het niet meer en het 30 x gedaan en moest me aanmelden en zei dat het foute was en ik zit er al lang mee wat moet ik doen ik heb overal gebeld maar ik had nog steeds geen optie wat ik ook doe lukt het niet wat moet ik doen

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 13 juli 2013
  • 19:15

Beste, dat is een volledig andere vraag dan het onderwerp van deze discussie. Gebruik even de zoekfunctie op dit forum want er zijn al veel andere topics over jouw probleem

delzi_munanga

• Lid sinds 18 juni 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2013
  • 09:11

oke

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.