Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er komen soms zo'n acties dat veel apps maar 10 cent kosten. Gewoon er opletten in de Play Store en misschien komt er wel eens een artikel op AndroidWorld.nl
Gilles Bonné;386361
Er komen soms zo'n acties dat veel apps maar 10 cent kosten. Gewoon er opletten in de Play Store en misschien komt er wel eens een artikel op AndroidWorld.nl
Je kan je natuurlijk afvragen of je bij sorteren eerst door 450.000 gratis apps heen wilt bladeren. Het is sowieso maar matig bladeren in het enorme aanbod. Iets wat nog versterkt wordt door ‘regiogebonden’ apps, die je te pas en te onpas wel en dan weer niet kan zien.
anders moet iemand contact op nemen met google
Heb je al eens gekeken op appbrain.com? Daar zijn iets meer filteropties dan de eigen store van Google, bijvoorbeeld de filter “gereduceerd tarief”. misschien levert dat wat op.
yamma;393806
Heb je al eens gekeken op appbrain.com? Daar zijn iets meer filteropties dan de eigen store van Google, bijvoorbeeld de filter “gereduceerd tarief”. misschien levert dat wat op.
Daniel Bink;393808
Ja maar dat blijft een alternatieve market met niet het complete aanbod aan apps
Dus het app asortiment is hetzelfde?
Haaai, kan je in de playstore filteren op prijs? Ik heb namelijk nog 60cent op mijn prepaid kaart en ik vroeg me af of ik daar nog een app mee kan kopen :P Zo niet, kan ik dan een ticket aan google mailen voor een dergelijke vraag? Alvast bedankt?