Misschien een stomme vraag, maar ik kan het echt nergens vinden in dit forum of middels Google;
Hoe en waar kan ik de frequentie van de synchronisatie van mijn accounts instellen?
Via Menu > Instellingen > ‘Accounts en synchronisatie’ kan ik het alleen aan/uit zetten. Maar een frequentie wijzigen kan ik niet vinden. Op de site van HTC staat het beschreven in de 3e alinea van dit bericht ( HTC Legend - Uw accounts beheren ) maar in mijn Legend kan ik deze instelling niet vinden…..
Iemand een idee? Of een andere oplossing?
Note: Ik vind namelijk dat hij nu té vaak synct. BV bij Google Latitude zie ik dat hij bijna elke 10 minuten synct. Ook mijn mail/agenda/contactpersonen synct hij zo vaak (heb ik het idee).
Bewerkt (29 mei 2010 10:21)
Misschien een stomme vraag, maar ik kan het echt nergens vinden in dit forum of middels Google;
Hoe en waar kan ik de frequentie van de synchronisatie van mijn accounts instellen?
Via Menu > Instellingen > 'Accounts en synchronisatie' kan ik het alleen aan/uit zetten. Maar een frequentie wijzigen kan ik niet vinden.
Op de site van HTC staat het beschreven in de 3e alinea van dit bericht ( [url=http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=499&type=1&p_id=313]HTC Legend - Uw accounts beheren[/url] ) maar in mijn Legend kan ik deze instelling niet vinden.....
Note: Ik vind namelijk dat hij nu té vaak synct. BV bij Google Latitude zie ik dat hij bijna elke 10 minuten synct. Ook mijn mail/agenda/contactpersonen synct hij zo vaak (heb ik het idee).
Via Menu > Instellingen > ‘Accounts en synchronisatie’ kan ik het alleen aan/uit zetten. Maar een frequentie wijzigen kan ik niet vinden.
Op de site van HTC staat het beschreven in de 3e alinea van dit bericht ( HTC Legend - Uw accounts beheren ) maar in mijn Legend kan ik deze instelling niet vinden…..