Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
nickvl98;399745
Hallo allemaal,
Sinds december 2011 heb ik een tablet (Nvidia Vegra 2) Van het begin af aan zit hier superuser op en is dit tablet dus geroot. Nu heb ik sinds een aantal dagen 2 samenkomende problemen:
- Superuser reageert wel maar doet eigenlijk niets. Als je toegang vraagt geeft hij die maar de app die het vraagt geeft aan dat het geen toegang krijgt.
- De wifi blijft hangen op ‘Ip-adres ophalen’ –> ‘Verbinding verbroken’
Heb alles geprobeerd voor de wifi. Router reset, reboot, diverse applicaties (geïnstalleerd via sd-card)
Als iemand een oplossing denkt te hebben hoor ik het graag!
Groetjes,
Nick van Loon
Ook dat heb ik geprobeerd via de instellingen maar dan start het alleen opnieuw op… Heb geen idee hoe ik in de recovery modus kom op dit ding.
nickvl98;399747
Heb geen idee hoe ik in de recovery modus kom op dit ding.
om wat voor tablet gaat het? Dan kan ik hem naar het juiste forum verplaatsen zodat je wellicht beter geholpen kan worden. De NVidia Tegra zoals je noemt is geen tablet, maar een type chipset.
Hallo allemaal,
Sinds december 2011 heb ik een tablet (Nvidia Vegra 2) Van het begin af aan zit hier superuser op en is dit tablet dus geroot. Nu heb ik sinds een aantal dagen 2 samenkomende problemen:
- Superuser reageert wel maar doet eigenlijk niets. Als je toegang vraagt geeft hij die maar de app die het vraagt geeft aan dat het geen toegang krijgt.
- De wifi blijft hangen op ‘Ip-adres ophalen’ –> ‘Verbinding verbroken’
Heb alles geprobeerd voor de wifi. Router reset, reboot, diverse applicaties (geïnstalleerd via sd-card)
Als iemand een oplossing denkt te hebben hoor ik het graag!
Groetjes,
Nick van Loon