Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

nickvl98

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 april 2013
  • 18:46

Hallo allemaal,

Sinds december 2011 heb ik een tablet (Nvidia Vegra 2) Van het begin af aan zit hier superuser op en is dit tablet dus geroot. Nu heb ik sinds een aantal dagen 2 samenkomende problemen:

- Superuser reageert wel maar doet eigenlijk niets. Als je toegang vraagt geeft hij die maar de app die het vraagt geeft aan dat het geen toegang krijgt.

- De wifi blijft hangen op ‘Ip-adres ophalen’ –> ‘Verbinding verbroken’

Heb alles geprobeerd voor de wifi. Router reset, reboot, diverse applicaties (geïnstalleerd via sd-card)

Als iemand een oplossing denkt te hebben hoor ik het graag!

Groetjes,
Nick van Loon

Bewerkt (21 mei 2013 14:34)

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 13 april 2013
  • 18:50

nickvl98;399745
Hallo allemaal,

Sinds december 2011 heb ik een tablet (Nvidia Vegra 2) Van het begin af aan zit hier superuser op en is dit tablet dus geroot. Nu heb ik sinds een aantal dagen 2 samenkomende problemen:

- Superuser reageert wel maar doet eigenlijk niets. Als je toegang vraagt geeft hij die maar de app die het vraagt geeft aan dat het geen toegang krijgt.

- De wifi blijft hangen op ‘Ip-adres ophalen’ –> ‘Verbinding verbroken’

Heb alles geprobeerd voor de wifi. Router reset, reboot, diverse applicaties (geïnstalleerd via sd-card)

Als iemand een oplossing denkt te hebben hoor ik het graag!

Groetjes,
Nick van Loon

Reset ?

nickvl98

• Lid sinds 12 juli 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 13 april 2013
  • 18:53

Ook dat heb ik geprobeerd via de instellingen maar dan start het alleen opnieuw op… Heb geen idee hoe ik in de recovery modus kom op dit ding.

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 15 april 2013
  • 11:36

nickvl98;399747
Heb geen idee hoe ik in de recovery modus kom op dit ding.

Dan zou ik kijken of je dat op Google kan vinden. Eventueel kan je ook in de recovery komen met deze app, maar daarvoor heeft het wel root-toegang nodig (en dat lijkt bij jou niet te lukken). Wellicht kan je zelfs een aangepaste kernel installeren, maar ook daarvoor heb je de recovery stand nodig (en ik weet niet welke tablet je hebt, aangezien Tegra 2 de SoC is en niet het modelnummer).

Succes!

Bewerkt (21 mei 2013 09:52)

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 15 april 2013
  • 11:57

om wat voor tablet gaat het? Dan kan ik hem naar het juiste forum verplaatsen zodat je wellicht beter geholpen kan worden. De NVidia Tegra zoals je noemt is geen tablet, maar een type chipset.

Bewerkt (21 mei 2013 09:52)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.