Goedemorgen, Ik heb een vraagje over Samsung Dive. Wanneer je deze serivce gebruikt, komt er een melding op de telefoon binnen via de App “Externe Besturingselementen”. Weet iemand of deze melding kan worden uitgezet? Zo heeft de functie toch weinig zin omdat degene die de telefoon in het bezit heeft dan kan zien dat hij getraceerd wordt? Alvast bedankt.
Bewerkt (21 mei 2013 14:34)
Goedemorgen,
Ik heb een vraagje over Samsung Dive. Wanneer je deze serivce gebruikt, komt er een melding op de telefoon binnen via de App "Externe Besturingselementen". Weet iemand of deze melding kan worden uitgezet?
Zo heeft de functie toch weinig zin omdat degene die de telefoon in het bezit heeft dan kan zien dat hij getraceerd wordt?
Alvast bedankt.
Goedemorgen,
Ik heb een vraagje over Samsung Dive. Wanneer je deze serivce gebruikt, komt er een melding op de telefoon binnen via de App “Externe Besturingselementen”. Weet iemand of deze melding kan worden uitgezet?
Zo heeft de functie toch weinig zin omdat degene die de telefoon in het bezit heeft dan kan zien dat hij getraceerd wordt?
Alvast bedankt.