Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 13:45

hallo ik heb mijn nieuwe telefoon geroot maar verder geen custom rom er op gezet. en de dingen die ik wou doen lukken me toch niet dus ik wou ik eingelijks wel unrooten zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat kan doen? en dat die root er dan volledig vanaf is. had ik wel gelezen dat je dan moet flashen naar een stock rom maar ik heb er helemaal andere rom opzitte,n dus dat is een beetje mijn probleem hoe krijg ik die root er nu volledig af?

Bewerkt (4 mei 2013 13:45)

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 4 mei 2013
  • 13:51

agjgeertsema;403911
hallo ik heb mijn nieuwe telefoon geroot maar verder geen custom rom er op gezet. en de dingen die ik wou doen lukken me toch niet dus ik wou ik eingelijks wel unrooten zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat kan doen? en dat die root er dan volledig vanaf is. had ik wel gelezen dat je dan moet flashen naar een stock rom maar ik heb er helemaal andere rom opzitte,n dus dat is een beetje mijn probleem hoe krijg ik die root er nu volledig af?

De stock rom terugflashen. dit is de makkelijkste en simpelste oplossing, echter staat je counter wel op 1 als dit ook bij de gio is( echter is er laatste in het nieuws geweest dat met jailbreaken(Ifohn) en Android geen probleem meer moet zijn)

Bewerkt (4 mei 2013 13:51)

agjgeertsema

• Lid sinds 17 januari 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 4 mei 2013
  • 14:08

oke nou ja ik heb dus een galaxy S4 maar ik kan dus echt nergens op deze site vinden waar ik dat kan veranderen ik heb echt overal gekeken maar kan gewoon niet bij mijn profiel komen omdat te veranderen maar ik heb dus de stock rom er gewoon nog opzitten daar heb ik niks aan veranderd

Bewerkt (4 mei 2013 14:08)

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 4 mei 2013
  • 14:09

melvintje;403912
De stock rom terugflashen. dit is de makkelijkste en simpelste oplossing, echter staat je counter wel op 1 als dit ook bij de gio is( echter is er laatste in het nieuws geweest dat met jailbreaken(Ifohn) en Android geen probleem meer moet zijn)
ik zou voorlopig nog maar zeer voorzichtig zijn met die uitspraak. Het is nl nog niet officieel geregeld en zolang dat niet is zou ik het nog niet als feit bestempelen mits ik jou de rekening van een eventuele reparatie mag sturen.

Bewerkt (4 mei 2013 14:09)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.