Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Soef

• Lid sinds 18 juni 2010
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2010
  • 21:38

Sinds kort de bezitter van een android foon. De HTC Legend. Handig voor oa. mail in dit geval Gmail.
Echter loopt nu wel mijn foon vol met mail. Als ik er een wis dan wist hij die ook in Gmail, en dat is dus nu net niet de bedoeling.
Hoe kan ik mijn mail dus wel wissen op de foon maar niet in Gmail?

Alvast dank

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

Double

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 00:07

Gmail download de berichten pas als je ze aanklikt, je mobiel loopt dus niet vol.

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 21 juni 2010
  • 07:23

Soef;24500
Sinds kort de bezitter van een android foon. De HTC Legend. Handig voor oa. mail in dit geval Gmail.
Echter loopt nu wel mijn foon vol met mail. Als ik er een wis dan wist hij die ook in Gmail, en dat is dus nu net niet de bedoeling.
Hoe kan ik mijn mail dus wel wissen op de foon maar niet in Gmail?
Alvast dank
Het is normaal dat een bericht gewist wordt op de server wanneer je deze wist op je toestel. Je werkt nl. met het imap protocol en en deze zorgt ervoor dat alles al gelezen en verwijderd of wat dan ook op een welke pc of telefoon.

realjave

• Lid sinds 12 mei 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 11:22

Als je mail account op IMAP staat ingesteld, dan staat de mail alleen maar op de GMail server, niet lokaal op je telefoon. Dan hoef je dus niet bang te zijn dat je telefoon volloopt met mailtjes.
(En volgens mij is dit de standaardkeuze voor GMail)

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 11:55

Als je gebruik maakt van de officiële Gmail applicatie op je toestel, zal je toestel niet vollopen. Gmail applicatie gebruikt hooguit 1 MB opslag op je telefoon. Pas als je een bericht aanklikt wordt die naar je telefoon gehaald en tijdelijk op je telefoon opgeslagen. Maak je geen zorgen dus, heb zelf meer dan 5 GB aan mail op mijn Gmail account, en zoveel ruimte heeft mijn telefoon niet eens.

Ik vind het zelf juist fijn als ik een e-mail op mijn telefoon verwijder, dat die meteen ook bij Gmail verwijderd is. Hierdoor blijft mijn telefoon en mijn Gmail account synchroon.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.