Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Merkes

• Lid sinds 08 april 2010
  • Berichten 117
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 11:31

Ik sluit altijd een abbo af voor 1 jaar. Hierdoor kan ik iedere jaar een nieuwe toestel uitzoeken. Omdat ik daarnaast al best lang bij Hi zit, en vrij veel bel en sms, kan ik iedere jaar mijn abbo verlengen met een 1 jaar met de nieuwste toestel erbij. Meestal hoef ik niets bij te betalen en af en toe moet ik tot maximaal 50 euro bijbetalen.

Daarnaast heb ik geluk gehad dat ik dankzij Androidworld.nl en Sony-Ericsson een X10 had gewonnen.

Bewerkt (22 april 2013 12:26)

joepie10

• Lid sinds 18 juni 2010
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 11:33

neem een verzekering bij je abonnoment kost 6 euro per maand,dan kan je een nieuw toestel uizoeken als je telefoon stuk is.

Martijn_O

• Lid sinds 21 juni 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 15:39

Zoals veel gezegd dus, meeste mensen hebben een 1-jarig abonnement. Ken ook een aantal mensen die meerdere abonnementen hebben lopen, of enkel een abo afsluiten zodat ze het toestel erbij krijgen!

Het is inderdaad nogal een dure hobby, maarja.. postzegels verzamelen is zó 1990.

obnoxious67

• Lid sinds 24 april 2010
  • Berichten 309
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 16:03

ik vind het juist een sport om zo lang mogelijk met een telefoon te doen,maar ivm mijn werk buiten (regen,zand,stof) lukt het me meestal maar 4 a 5 maanden,toch is het langst wat ik met een telefoon heb gedaan 4 jaar (SE k800i) die werkt en gebruik ik nog steeds naast mijn X10 en ik gok dat de k800i de X10 weer gaat overleven, en ik dus over een half jaartje weer een nieuw toestel moet aanschaffen ik weet niet waarom, maar ik kan mijn toestellen ook niet meer verzekeren, lijkt wel of ik op een zwarte lijst sta ofzo, maar dat scheelt me dan ook weer 6 tot 10 euro's per maand

Raymaster

• Lid sinds 16 maart 2010
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2010
  • 22:47

Ik koop gewoon een nieuw toestel wanneer ik een mooi nieuw toestel zie.. Is misschien wel een dure hobby maar vind het mooi om het nieuwste van het nieuwste te hebben.. Heb nu de desire (en ik wil nooit weer anders dan android) maar als er een vet toestel komt met fysiek toetsenbord dan gaat deze ook weer weg..

tinus42

• Lid sinds 22 juni 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2010
  • 00:59

Ik heb ook zo'n HTC Magic onding van Vodafone. Echt een teleurstelling weer. Hij schijnt minder geheugen te hebben als de gewone Magic en is daarom takke traag. Voor bijna elke handeling moet je meer dan 30 sec wachten en teruggaan naar het Homescreen duurt ook een hele tijd. Ook word je constant gestoord door meldingen als “Helaas, de bewerking is gestopt”.

Ik wil niet wachten, ik wil een toestel dat zo goed als meteen reageert.

Kan dat met Android of is het met alle toestellen zo?

Slimme programmeurs schijnen Android wel te kunnen “rooten”, “hacken” en “modden” dat het wat wordt. Ik heb echter de kennis en het geduld daarvoor niet.

Het schijnt zo te zijn dat de Magic slechts Android 1.6 aankan terwijl je Android 2.0 nodig hebt voor veel nieuwe dingen. Na minder dan een jaar is mijn toestel al serieus out of date kennelijk.

Moet ik een iPhone hebben?

Paulo

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 276
  • Reputatie 20
  • 22 juni 2010
  • 01:46

tinus42;24929
Ik heb ook zo'n HTC Magic onding van Vodafone.
Het klopt wel dat de Magic behoorlijk traag is. Maar het kan écht sneller. Ik ben zelf een foon/android-noob, maar zelfs mij is het gelukt om mijn Vodafone Magic te rooten. Gewoon dit topic goed doorlezen plus de replies: http://www.androidworld.nl/forum/htc-magic/4709-tutorial-om-je-vodafone-magic-32b-te-rooten.html#post22247

Ik had bovendien ook veel last dat het zo lang duurde voordat het homescreen weer verscheen. Daarvoor waren de tips héél nuttig in het topic http://www.androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android/4858-duurt-lang-voordat-homescreen-weer-compleet-verschijnt.html

De Magic wordt helaas nooit een snelheidsmonster, maar mijn Magic is nu echt véél sneller dan voorheen.

ON-TOPIC /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Ik denk dat ik voortaan ook maar voor een 1-jarig abonnement ga. Android is veel te leuk hehehe.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.