Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Cooljay

• Lid sinds 26 maart 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 23:18

Hoi allemaal,
Ik blaas weer even nieuw leven in dit draadje, want nu loop ik tegen dit probleem aan.
Ik heb Aldiko op mij Galaxy en eBooks (legaal gekocht) in epub formaat op mijn PC (Digital Edition).
Eerst heb ik gewoon de boeken gekopieerd naar mijn Galaxy en door Aldiko laten importeren maar kon ze niet lezen door die Drm lock.
Ik heb vervolgens de stappen van het linkje van mokidoki hierboven gevolgd en de lock eraf weten te halen. Files vervangen in /ebooks/import/. So far so good.
Echter, ik kan ze niet importeren, want ze staan al op de bookshelfs volgens Aldiko. Ook al heb ik de oude files in de import map verwijderd. Ik kan ook niet via de file manager de boeken openen met Aldiko, want die keuze heb ik niet.

Is er misschien nog een andere mogelijkheid om de boeken op mijn Galaxy te krijgen?
Waar bijvoorbeeld kan ik in de files naar de Aldiko boekenplank om de verkeerde boeken virtueel te verwijderen?
Ik word er een beetje gestoord van. Ben ondertussen al 7 uren hierop aan het puzzelen.
:eek:

Wie helpt me!
Bedankt vast,
Cooljay

Bewerkt (26 maart 2011 23:18)

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2011
  • 23:35

Je hebt ongetwijfeld al van alles geprobeerd, maar ook via toepassingen - toepassingen beheren - tabblad “alles” de aldiko app opgezocht. Als je die aan klikt, kun je dan ook “gegevens wissen” of “cache wissen” ?? ‘t is maar een idee hoor, want ik ken dit probleem niet, maar bij veel apps wil dit nog wel ’s helpen …

Bewerkt (26 maart 2011 23:35)

hado78

• Lid sinds 14 november 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 november 2011
  • 14:56

Hallo allemaal ik als nieuweling wil graag een Boek lezen op mijn tablet maar ik krijg alkido niet binnenzet steeds dat de downmoad is mislukt wat doe ik fout
gr Hans

Bewerkt (14 november 2011 14:56)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.