Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

rooie60

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 18:31

Dank je wel jacobras ;-)

Bewerkt (22 april 2013 12:29)

dylantje

• Lid sinds 28 april 2010
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2010
  • 18:41

Volgens mij heb je een probleem van pc naar android…..
En kan misschien iets meer in je pc zitten…..
Misschien iets meer gegevens, zou makkelijk zijn……

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 26 juli 2010
  • 20:32

rooie60;28704
Ik heb media go al geinstalleerd en als dat niet lukt verkoop ik hem,heb hier écht geen zin in!

rooie60;28834
Is hélemaal niet zo bedoeld zoals jullie het opvatten,
Hey, jij wil niet op zoek naar oplossingen en als het niet direct werkt wil je die hardware meteen weer van de hand doen. Lijkt me een strak plan want wie niet genegen is om andere oplossingen uit te proberen is bij Android niet aan het juiste adres. Verkopen is dan helemaal niet zo'n slecht plan…

Overigens is wifi vaak geen alternatief voor bluetooth. Bluetooth is slecht geïmplementeerd op Android, iedere versie wordt het een beetje beter maar voorlopig is 't niet super.

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 00:00

Marvin;28893
… Overigens is wifi vaak geen alternatief voor bluetooth. Bluetooth is slecht geïmplementeerd op Android, iedere versie wordt het een beetje beter maar voorlopig is 't niet super.
Beetje off-topic misschien, maar BTh is prima geimplementeerd op Android. Je moet het alleen niet gebruiken voor zaken waar het niet primair voor bedoeld is, zoals Filetransfer. Ook met andere OS'n is het behelpen. Naar mijn idee (of ervaring) is BTh toch voornamelijk om andere (bedienings-/gebruiks-) apparatuur draadloos aan te sluiten. Ik weet, Bluetooth (BTh) pretendeert het wel, maar voor die ander dingen hebben we juist prima betere zaken, zoals WifI voor (grote) data overdracht.

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 00:07

O ja, on topic, bij herlezen krijg ik het idee, dat het niet in de BTh file transfer zit, maar meer hoe een getransfereerde walpaper beschikbaar komt op het toestel.

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 27 juli 2010
  • 10:20

TiPo;28947
Beetje off-topic misschien, maar BTh is prima geimplementeerd op Android.
Android maakt gebruik van een eigen BT stack op basis van BlueZ en daar gaat het al fout. Dat ding is niet stabiel.

Je moet het alleen niet gebruiken voor zaken waar het niet primair voor bedoeld is, zoals Filetransfer.
Excusez moi maar dat is pertinente onzin. FTP (K12) bovenop GOEP (K10) is al onderdeel van de bluetooth standaard sinds versie 1.1. Als je als fabrikant pretendeert dat je bluetooth 2.x ondersteunt in je smartphones, dan is FTP aardig fundamenteel.

voor die ander dingen hebben we juist prima betere zaken, zoals WifI voor (grote) data overdracht.
Wifi is uitermate ongeschikt voor point-to-point adhoc netwerken zoals telefoon naar telefoon. Terwijl dat voor een smartphone toch een primaire functie is. OBEX push voor het uitwisselen van minder omvangrijke datastromen en GOEP/FTP voor file transfer is best wel basis functionaliteit.

In dit specifieke geval is TS overigens waarschijnlijk uitstekend geholpen met EStrongs File Explorer die zelfs SMB verbindingen naar bestaande servers kan opzetten maar dat wil'ie volgens eigen zeggen niet horen.

rooie60

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 10:22

Marvin;28893
Hey, jij wil niet op zoek naar oplossingen en als het niet direct werkt wil je die hardware meteen weer van de hand doen. Lijkt me een strak plan want wie niet genegen is om andere oplossingen uit te proberen is bij Android niet aan het juiste adres. Verkopen is dan helemaal niet zo'n slecht plan…

Overigens is wifi vaak geen alternatief voor bluetooth. Bluetooth is slecht geïmplementeerd op Android, iedere versie wordt het een beetje beter maar voorlopig is 't niet super.

Ik heb úren zitten lezen in forums en zo kwam ik erachter dat ik PC companion kon instaleren en dat werkt nu met van en naar de pc verzenden van mp3,afbeeldingen,achtergronden,fotos.
Ik ben niet iemand die snel opgeeft ,heb normaal gesprokenb symbian gsm's en ik heb een BB,heb WM 6.1 gehad maar android is niks voor mij.
Ik doe erg veel met de BT en als ik eerst wat aanpassingen moet doen voordat ik met de BT kan werken hoeft het niet meer,BT optie zit normaal op iedere gsm.
Heb ook gelezen dat het in deze software versie niet kan maar bij een eventuele nieuwe software wel???? maar daar heeft deze vrouw geen zin in om op te wachten.

Wat mij nu bezighoud is idd het passend maken van een achtergrond ja (ook zoiets waar ik bij andere best.systemen geen moeite mee heb) ik zit 3 dagen te zoeken op forums en op die manier heb ik al wel BT filetransfer (market) op Xperia gezet,zodat ik de genomen fotos naar de pc kan sturen (prima)
Nu de passende achtergrond nog,ik blijf proberen.

F-energy

• Lid sinds 17 maart 2010
  • Berichten 223
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 15:09

het is gewoon gey als je geen BT kan gebruiken zoals je verwacht, ik schrok ook van de verkoper die me vertelde dat android crap BT heeft xD maar goed ik heb dus uiteindelijk een legend met android 2.1 (weet niet wat er op de Xperia minipro zit maar volgens mij was het 1.6) en hiermee werkt mijn BT prima! muziek foto's etc naar allerlei verschillende telefoons en terug, en ik heb geen programma's moeten downloaden ofzo

Dat wilde ik even laten weten met betrekking tot je uitspraak “maar android is niks voor mij” wat natuurlijk kan maar android is gewoon nog een heel nieuw systeem wat af en toe nog kinder ziektes kan bevatten ookal denk ik dat dit bij 2.1 al bijna niet meer van toepassing is!

Fingers crossed for 2.1 for Xperia mini pro!

rooie60

• Lid sinds 25 juli 2010
  • Berichten 32
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2010
  • 15:28

Ik hoop dat er snel n nieuwe SW versie is, en je hebt gelijk…….android is erg nieuw.
Geduld dus………

TiPo

• Lid sinds 20 juni 2010
  • Berichten 128
  • Reputatie 0

@Marvin Dank voor de correctie. Ik moet toegeven dat je gelijk hebt.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.