Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Krikke2911

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 19:37

Ik heb sinds gisteren op m'n HTC Magic het Android 2.1 besturingssysteem draaien. Toen ik wou bellen kon ik echter niets horen van m'n gesprekspartner en hij kon mij ook niet verstaan.

Ik weet niet of dit het juiste forumdeel is om dit te vragen, maar heeft iemand hier een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Is nogal belangrijk dat je met een mobiel kan bellen :p

Ik heb er de laatste nieuwe Cyanogenmod opgezet, omdat ik dacht (en had gehoord) dat dit wel een stabiele versie zou zijn…

Alvast bedankt!

Edit: weet iemand of ik terug Android 2.1 heb als ik nu de functie ‘terug naar fabrieksinstellingen’ zou gebruiken? Want ik heb niet veel zin om terug die tuturial te doorlopen… (misschien helpt dit wel)

Er is ook geen geluid als ik (ik zeg maar) een YouTube filmpje bekijk, of als m'n wekker afloopt loopt ie enkel te trillen. Dus er moet wel iets verkeerd zijn

Bewerkt (22 april 2013 12:30)

Dave0512

• Lid sinds 20 juli 2010
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2010
  • 21:22

Misschien een oppervlakkige vraag maar je toestel staat toevallig niet op stil? Hoewel dit geen effect zou mogen hebben op je telefonisch gesprek.

Een proberen te resetten en anders terug naar de winkel ermee gaan.
Misschien is er iets stuk…

Krikke2911

• Lid sinds 30 juli 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 15:18

Nee, staat op gewone modus, het geluid van een melding en het opstartgeluid zijn de enige geluiden die er door komen heb ik de indruk.

Bij dat resetten (terug naar fabrieksinstellingen), gaat mijn telefoon dan terug naar Android 1.5 of blijft Android 2.1 behouden? Want ik ben er sterk over aan het nadenken om hem gewoon terug op 1.5 te zetten om van deze problemen af te zijn… (heb zo'n Nandroid backup gemaakt maar weet eigenlijk niet goed hoe ik deze moet gebruiken)

Terug naar de winkel gaan wordt moeilijk, als je hem root en upgrade zal je garantie niet echt meer geldig zijn vrees ik

kenneth

• Lid sinds 17 november 2009
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 31 juli 2010
  • 19:03

heb je hem geprobeerd te rebooten ik had dat laatst ook en een simpele reboot hielp

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren