Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
WiFi
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Volgens mij slurpt 3G meer. Omdat die verbinding zoekt met een host die zich iets verder bevindt dan de 50 meter van je huis.
Dat is wat ik denk. Kan ook dat Frank gelijk heeft.. Ik heb gelijk zin om het eens uit te testen :p
Over 2 dagen post ik nog maals haha
Ok
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ik weet niet wat meer stroom eet, maar persoonlijk vindt ik wifi fijner, omdat dat sneller is.
In mijn ervaring (maandje desire) slurpt 3G veel meer power dan WiFi (en de snelheid en eventuele extra datakosten daar gelaten),
Wifi is fijner maar vreet meer stroom.
Wat ik dan vaak doe is het kabeltje eraan hangen,niet erg handig maar goed.
Mijn ervaring is ook dat WiFi meer stroom vreet dan 3G.
Mijn ervaring is 3G. Maar het zou heel goed kunnen dat het van de sterkte van het signaal afhangt, 3G is bij mij binnenshuis een sterk verstoord signaal, voor HSPA ontvangst moet ik in de vensterbank klimmen.
TiPo, HSPDA? Hoe is het batterijverbruik daarmee? Genoeg om voor in je vensterbank te klimmen?
Hallo,
Ik heb momenteel een profiel lopen (Phoneweaver) dat wanneer ik thuis kom mijn Desire van 3G naar WiFi schakelt.
Nu mijn vraag wat vreet het meeste van de battery? WiFi of 3G
Dank