Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Sillycious

• Lid sinds 31 maart 2010
  • Berichten 161
  • Reputatie 0
  • 2 december 2014
  • 22:44

Eergisteren heb ik mijn Samsung Galaxy Note 3 een factory reset gegeven en nu kom ik er achter dat mijn mobiele dataverbruik bijna verdubbelt is. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik heb maar 200 MB en normaal kwam ik niet eens tot 50 ΜB per maand. Iemand?

Bewerkt (2 december 2014 22:44) | Fout

Nasr1995

• Lid sinds 17 december 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 19 december 2014
  • 11:32

Staan er toevallig niet apps aan die automatisch draaien ?
Denk hierbij aan social media.
Het kan ook je mail wezen die bijv. om de 30 min je mail synchroniseert.

Hopelijk heb je er wat aan.

theo2602

• Lid sinds 09 augustus 2013
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 januari 2015
  • 08:41

Ik heb ook problemen (gehad) met dataverbruik. Op mijn smartphone gebruik ik enkel in verlof of met feestdagen data. Dus laad ik telkens 500MB. Tot september vorig jaar, geen probleem, ik had steeds op het einde van de maand nog over. In september, verdween er, nadat mijn data was opgebruikt, geld van mijn belcontact, hoewel alles voor dataverbruik was uitgeschakeld; Na een telefoontje met Proximus werd mijn dataverbruik afgesloten, dus geen probleem meer. Op 14 december 2014 besloot ik om opnieuw dataverbruik te laden voor de feestdagen omdat je dan vaak buiten huis bent. Alles liep redelijk tot 5 januari, toen verdween er plots 150MB terwijl mijn dataverbruik op de smartphone was uitgeschakeld. Nu heb ik een LG-D405n (verkoopnaam = L90) LG heeft een goede service langs mail, chat of telefoon. Na een lange chatbeurt gaf de man als oplossing een andere sim kaart, want dat zou het probleem zijn. Met Proximus gebeld en die namen dat, met twijfel, aan.Ik stak dus een nieuwe simkaart. Tot nu toe heeft hij in elk geval geen data verbruikt nadat ik het dataverkeer op de smartphone heb uitgeschakeld.

Bewerkt (8 januari 2015 11:42)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren