Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Lampje

• Lid sinds 25 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2015
  • 18:59

Ik heb hier een telefoon met andriod 5.0.2 er op.

Als ik een gespek wil starten uit mijn contacten lijst. Komt er een popup waar mee het gespek moet worden gestart. Met een app om via de vaste telefoonlijn te bellen, Skype, of telefoon (gsm netwerk). Daar onder staat: "Als Standaad instellen." en dit is al aangevingkt.
Ik wil dit graag standaard uitgevinkt hebben. Zodat hij standaard elke keer vraagt waar mee ik wil bellen.
Want als ik perongelijk vergeet het vinkje weg te halen. En bijvoorbeeld skype gekozen heb. Dan kan ik die persoon niet meer via die speciaale app (vaste telefoonlijn bellen)

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 juni 2015
  • 22:48

Ga daarvoor naar je instellingen/apps zoek de app waarmee hij normaal gesproken opent klik erop en kies standaard waarden wissen nu krijg je de optie eenmaal of altijd weer terug.

Lampje

• Lid sinds 25 mei 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2015
  • 20:12

Dat had ik intussen ook gevonden. Maar dit is lastig. Om het steeds maar weer te moeten resetten.
Die selectie zou standaart uit moeten staan.
Zo is de keuze voor de internet browser beter. Daar heb je de keuzen voor eenmalig of voor altijd.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.