Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Werken andere google diensten zoals gmail, agenda en maps nog wel naar behoren ?
frank1964;34445
Werken andere google diensten zoals gmail, agenda en maps nog wel naar behoren ?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Via WiFi heb ik geen probleem, alleen via het netwerk.
Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Iets dergelijks is mij ook al opgevallen. Het euvel komt vooral voor in de standaard browser. Zoeken lukt nog wel, bij het openen van de resultaten krijg ik vaak een time-out. Wat opvallend is, is dat zodra je de resultaten in een nieuw venster opent, er geen probleem is. Ook Google Reader in de standaard browser vertoont kuren.
Met mail, agenda, etc, heb ik weinig problemen. Wel T-mobile hier ook, maar het lijkt me waarschijnlijker dat het probleem bij Google ligt.
Sinds Froyo update is het bij mij precies hetzelfde. Google search werkt helemaal niet meer. Gmail/maps/andere google diensten wel. Probleem is dat de adres-bar search in de standaard Sense browser en bijv. Dolphin ook google search gebruiken. Ik zit nu dus in de ironische maar zeer onwenselijke situatie dat ik moet zoeken met (!#$%#!)-Bing op een Android platform… (branded t-mobile, htc desire).
Geprobeerd: cache legen, data verwijderen (browsers, google search, voice search), google search opnieuw installeren, maar het blijft een drama.
Ik kan sinds een paar dagen vrijwel niet meer zoeken op google met mijn htc desire. Als ik vol bereik heb en op 3g zit en zonder problemen sites als nu.nl kan bereiken blijft de browser wel hangen op de zoek pagina van google. uiteindelijk krijg ik bijna altijd een time out.
Iemand anders met dit probleem?