Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Sorry, ik kan je niet helpen, maar ik wil het ook graag weten. Iemand een idee?
Als ik Pictures aanklik, krijg ik:
-Map met foto's die met de camera gemaakt zijn
-Map met foto's die opgeslagen zijn vanuit email
-Map met foto's die opgeslagen zijn op DS card
Dit is bij mij standaard zo….
ErikDat klopt, maar dat is niet zo als je bijvoorbeeld een foto wilt kiezen voor je achtergrond of ergens anders voor. Dan zie je alle afbeeldingen.
Als ik Pictures aanklik, krijg ik:
-Map met foto's die met de camera gemaakt zijn
-Map met foto's die opgeslagen zijn vanuit email
-Map met foto's die opgeslagen zijn op DS card
Dit is bij mij standaard zo….
Ik heb dit probleem opgelost door via de pc en de usb mount
enkele foto,s te knipppen en te kopieren in een nieuw gemaakte map op de sd kaart . bijv foto,s maart2009 april2009 en bijv bloemencorso (haarlem aanstaande zondag)
Nieuwe foto,s gaan automatisch naar de camera map , en de reeds gemaakte foto,s zijn alleen te zien door dan de map aante klikken waar ze instaan .
wel is handig dat je ook de “root”kan aanklikken dan heb je alle foto,s weer .
mvg
Ippe Ziepe
Dat klopt, maar dat is niet zo als je bijvoorbeeld een foto wilt kiezen voor je achtergrond of ergens anders voor. Dan zie je alle afbeeldingen.
Hallo
Nu een paar weken lekker aan het klooien met mn G1, en het bevalt allemaal prima. Nu zit ik met één klein vraagje, kun je ervoor zorgen dat de Pictures (standaardapp) niet gaat zoeken in ALLE folders op de SD maar enkel de foto's die met de camera genomen zijn?
Anders wordt het dus zelf een link maken naar de folder van de fotocamera.