Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

imurdock

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2015
  • 00:33

Ik heb een galaxy tab S en veel apps,staan op mijn micro sd kaart. Maar wanneer ik een update krijg van die apps dan zie ik de apps terug op mijn intern geheugen staan. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik gebruik de nova launcher pro,in plaats van de touchwiz. Mijn tab s 10.5.draait op de 5.0.2 lolipop.na de updates moet ik zelf iedere keer de apps terug verplaatsen naar de sd kaart.

Bewerkt (16 oktober 2015 00:44)

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 16 oktober 2015
  • 12:53

Apps kunnen niet meer verplaatst worden naar een mirco sd kaart hooguit de data, dit is al sinds Android kitkat.

Zie hier een artikel op Androidworld.

imurdock

• Lid sinds 23 januari 2015
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2015
  • 17:49

ik kan wel Apps verplaatsen zoals bv netflix,word, enxel enzzzz
op mijn vrouw haar tab pro 10.1 staan ook de meeste Apps op haar micro sd kaart maar als die update's krijgt blijven de apps gewoon op de micro sd kaart staan. die tablet draait onder kitkat 4.4.2
Maar op mijne galaxy tab S die onder 5.0.2 draait kan ik de apps zoals netfix,facebook wel verplaatsen, maar als er een update komt dan worden die Apps terug op het intern geheugen verplaatst.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.