Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

onderdoor

• Lid sinds 21 januari 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2016
  • 16:32

Beste mensen,

Graag wil ik weten welke versie van Android de functie 'Automatisch oproep aannemen' heeft. Ik wilde een goedkoop prepaid mobiel kopen dat op android 4.4 draaide, maar helaas heeft deze versie  android geen automatische aannemen in zijn instellingen. Er zijn best veel mobiele telefoon met verschillende android versies. Ik kan maar geen informatie vinden welke mobiels of android dat functie beschikt. Het maakt voor mij niet uit of het met of zonder headset mogelijk maakt. Prepaid  toestel mag ongeveer 100euro kosten. hoe goedkoper hoe beter voor mij. alvast bedankt

da.boogers.jr

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2016
  • 18:45

Beste mensen, Graag wil ik weten welke versie van Android de functie 'Automatisch oproep aannemen' heeft. Ik wilde een goedkoop prepaid mobiel kopen dat op android 4.4 draaide, maar helaas heeft deze versie android geen automatische aannemen in zijn instellingen. Er zijn best veel mobiele telefoon met verschillende android versies. Ik kan maar geen informatie vinden welke mobiels of android dat functie beschikt. Het maakt voor mij niet uit of het met of zonder headset mogelijk maakt. Prepaid toestel mag ongeveer 100euro kosten. hoe goedkoper hoe beter voor mij. alvast bedankt

In Android 4.4 is deze optie wel beschikbaar in het menu van de oproepen (waar je ook nummers intoets als je iemand wilt bellen) daar kun je deze optie inschakelen.

Tot zo ver ik weet is het niet meer mogelijk in 5.0 of hoger (kan het ook fout hebben)

Met vriendelijke groet

Dirk

onderdoor

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 11:22

bedankt voor een snelle reactie.

was gisteren even langs de kijkshop en zag paar mobiele telefoons liggen. Acer liquid z220 andriod 5.0 60euro en huawei y5 android 5.1 90euro en alcatel onetouch pop c7 android 4.2 80euro. weet iemand of een van deze het fucntie automatisch aannemen heeft. alvast bedankt of een ander mobiel met deze functie. mvg

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • Moderator Moderator
  • Moderator Moderator
  • 22 januari 2016
  • 11:26

volgens mij kun je dat op elke androidtelefoon eenvoudig voor elkaar krijgen met een app:
https://play.google.com/store/search?q=auto%20call%20answer&c;=apps

onderdoor

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 14:45

Bedankt voor je antwoord, maar app's vindt ik niet echt betrouwbaar. er is altijd een ader onder het gras. 

onderdoor

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2016
  • 15:21

Beste mensen, Graag wil ik weten welke versie van Android de functie 'Automatisch oproep aannemen' heeft. Ik wilde een goedkoop prepaid mobiel kopen dat op android 4.4 draaide, maar helaas heeft deze versie android geen automatische aannemen in zijn instellingen. Er zijn best veel mobiele telefoon met verschillende android versies. Ik kan maar geen informatie vinden welke mobiels of android dat functie beschikt. Het maakt voor mij niet uit of het met of zonder headset mogelijk maakt. Prepaid toestel mag ongeveer 100euro kosten. hoe goedkoper hoe beter voor mij. alvast bedankt
In Android 4.4 is deze optie wel beschikbaar in het menu van de oproepen (waar je ook nummers intoets als je iemand wilt bellen) daar kun je deze optie inschakelen. Tot zo ver ik weet is het niet meer mogelijk in 5.0 of hoger (kan het ook fout hebben) Met vriendelijke groet Dirk
Ik was gisteren in vodafoneshop, waar ze deze mobiel verkochten
Prepaid Samsung Galaxy J1 Black android 4.4. maar had dat functie niet. Kan het misschien ook aan het mobiel liggen?

Bewerkt (22 januari 2016 16:40)

da.boogers.jr

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2016
  • 18:05

In Android 4.4 is deze optie wel beschikbaar in het menu van de oproepen (waar je ook nummers intoets als je iemand wilt bellen) daar kun je deze optie inschakelen. Tot zo ver ik weet is het niet meer mogelijk in 5.0 of hoger (kan het ook fout hebben) Met vriendelijke groet Dirk
Ik was gisteren in vodafoneshop, waar ze deze mobiel verkochten Prepaid Samsung Galaxy J1 Black android 4.4. maar had dat functie niet. Kan het misschien ook aan het mobiel liggen?

nee, zoals ik al eerder zei is die optie gewoon beschikbaar in het oproepen menu waar weet ik niet precies maar die optie is er gewoon

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.