Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

veldfiets

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2016
  • 19:43

Hallo Androidkenners,

Vraag: zie titel.
Ik wil een nieuwe tablet 7 inch kopen maar er moet beslist een OTG functie opzitten, om niet in extra aanpassingen te hoeven belanden indien anders uitgepakt.
Ik lees her en der over deze functie, afhankelijk soms van toestel, Motorolo, Samsung Tab 3 om maar wat te noemen, bij een ander is het weer de Android versie, waar deze of gene het op schuift.
Kortom: wat is nu bepalend voor deze functie?

Dank voor het verlossende antwoord.

Bewerkt (6 maart 2016 19:44)

Mati_boy

• Lid sinds 07 december 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2016
  • 19:39

Usb otg wordt normaal standaard ondersteund door android.  Het is de hardware die bepaald of het zal werken of niet. Als je niet zeker bent of een tablet otg heeft,  kan je het meestal gewoon vinden door '<model tablet> otg'  te googelen

veldfiets

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2016
  • 20:32

Dank je.
Maar, wat is het verschil tussen Android en Hardware?? Ik heb altijd gedacht dat Android de hardware is, voorstelt. Ra, ra.?

Mati_boy

• Lid sinds 07 december 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2016
  • 22:13

Dank je. Maar, wat is het verschil tussen Android en Hardware?? Ik heb altijd gedacht dat Android de hardware is, voorstelt. Ra, ra.?
Android is het besturingssysteem en dus de software (die bestaat uit een programmeerde code). De  hardware is de kenmerken van een toestel die je kan zien (wel onder achterkant van je gsm),  zoals de processor, ram geheugen,  camera, grafische kaart,…  En ook de micro usb aansluiting. 

veldfiets

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2016
  • 23:25

Dank u beleefd. Ik snap nu beter hoe die artikelen te beoordelen: het is niet de Android/versie, doet er niet toe, die bepalend is.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.