Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

veldfiets

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 13:03

Nieuw probleem: de apps willen niet gedownload: aanduiding mb's afwezig, wel bewegend balkje maar geen bewegend downloadpijltje links boven, na verloop van tijd een verkeersdriehoek met uitroepteken en mededeling 'kan app niet downloaden', probleemoplossing: reboot, maar dit helpt niet.

Ra, ra, hoe zit dit inelkaar.
Heb gisteren Clean master en CM Security geïnstalleerd.

inveztigate

• Lid sinds 20 januari 2012
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 13:50

Welke applicatie wil je downloaden? Je kan ook de apk bestand downloaden en op je mobiel plaatsen

veldfiets

• Lid sinds 20 juni 2013
  • Berichten 33
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 14:17

Dank je….heb bij Instellingen de Updates van Google Play Store verwijderd, dit vond ik ergens op het internet. Heb ik gedaan: is gelukt, so far so good. (tot de nieuwe updates komen? ).
Ben wel vervelend maar zit al uren te zoeken naar de Notebook die ik gisteren als beste had geselecteerd: wilde een note-app die verbinding maakt met Facebook: is niet te vinden. Dus ik moet het met berg apps doen die er zijn: maar ik kan diegeen van gisteren niet terugvinden. Ik had er een waarbij je foto's kon bijladen, (werkend, kan ook variëren) die op scherm niet veel ruimte innemen, ook weinig kb's dus pakken. Kan hem niet weer terugvinden. De kleur was okergeel….Ik zoek verder….

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.