Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 23 april 2016
  • 10:01

Als je iets download uit de store, dan is er niks geks aan de hand.
als je via torrents of nieuwsgroepen iets download, dan staat er apps of games voor de naam.

Dus ja, wel illegaal.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 23 april 2016
  • 21:58

Dat was nú niet de vraag.

Gaat meer over het gebruik van Solid Explorer, overigens ook aangeraden via Androidworld zelf.
Ik ken dat programma niet zo, dus wil niet dat ik opeens alles kwijt ben of zo.

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 24 april 2016
  • 00:30

lijkt me niet raar omdat je bijvoorbeeld niet twee maal dezelfde naam "backup" krijgt in dezelfde directory, het android besturingssysteem zal er dan zelf een nummer achter zetten als de naam hetzelfde is.

probeer maar eens een map aan ta maken met dezelfde naam, dat krijg je ook niet voorelkaar.

is het dat waar je tegen aanloopt?

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 24 april 2016
  • 14:03

Ik snap wat je bedoelt, maar dat is het niet.

Ik heb niet zelf die map bewust aangemaakt, laat staan er iets achter gezet zoal -4
Dat is bekend dat dit niet wil, dat gaat ook niet op de PC, die voegt dan wel zelf (2) toe.

Nee, dit komt op de een of andere manier door het programma Solid Explorer, of ik nu iets fout heb gedaan, dat is juist de vraag, ben niet bekend met dat programma, voor het eerst gebruikt zoals werd aangegeven, dat werkt op zich wel goed.

Ik kom ook bestanden tegen waar er maar 1 (een dus) van is, nikkes dubbel. Die toevoeging erachter is dan totaal overbodig.
De logica van de telling bij de bestanden die wel dubbel zijn ontgaat mij ook, je ziet dan bijv; -1, -2,-3, -5, en -8 de nrs. 4, 6 en 7 zie je dan nergens.

Vreemd toch?

Zal van de week alle software eraf gooien (heb het wel op PC opgeslagen, al die mappen en bestanden met toevoegingen, voor het geval recovery van fabrieksinstelling niet werkt, als ik er tenminste wat aan heb dan al hij iet meer wil opstarten.

Bedoeling is dan gewoon weer nieuw te beginnen, veel bijzonders staat er niet op, als ik het kwijt zou raken.

Dan gebruik ik die Solid Explorer alleen voor het doel wat ik wilde en doe dit dan op een andere oude telefoon, zodat ik dit niet weer krijg, is toch een gedoe.

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 26 april 2016
  • 18:26

Als je iets download uit de store, dan is er niks geks aan de hand.
als je via torrents of nieuwsgroepen iets download, dan staat er apps of games voor de naam.

Dus ja, wel illegaal.

is niet illegaal. je hebt ook gratis apps uit de play store waar je het apk bestand van een andere site hebt gedownload!

GerKuijn

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 26 april 2016
  • 18:46

Als je iets download uit de store, dan is er niks geks aan de hand. als je via torrents of nieuwsgroepen iets download, dan staat er apps of games voor de naam. Dus ja, wel illegaal.
is niet illegaal. je hebt ook gratis apps uit de play store waar je het apk bestand van een andere site hebt gedownload!
dan zou de applicatie aptoide ook illegaal zijn eenmaal geïnstalleerd op je toestel kun je allerlei dezelfde applicatie downloaden die ook in de playstore staan.
als je betaalde apks download zonder te betalen op je toestel zet kan ik me voorstellen dat dit niet mag.

aptoide wikkepedia.

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 26 april 2016
  • 20:20

inderdaad @gizmobinky

GerKuijn

burgkop

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 26 april 2016
  • 21:38

Mee eens, alleen moet je heel goed bedenken dat je via Aptoide veel troep binnenhaalt.
Velen bewerken die apps met nog ergerlijke malware, let maar eens op de naam van de maker, die is meestal anders geworden. Die site heeft niet mijn voorkeur.
Gewone apps kun je dan beter uit de Google Store halen, ook al zitten die ook vol met reclame, waar ik zo'n schurft hekel aan heb. Dus ook de apps die geen Pro versie hebben.
Zitten soms hele leuke apps bij, maar die rot reclame…. Bij mij gaan ze er gelijk weer af.
Jammer dat ik er te weinig verstand van heb, anders zou ik zo'n app wel willen slopen en dat eruit halen.  Of dat nu wel of niet mag zou mij dan effe helemaal niets kunnen schelen.
Zo'n hekel heb ik aan die - vooral bewegende - reclames. De Ad Blockers houden lang niet alle tegen.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.