Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
wat je kunt proberen is de telefoon te verwijderen uit het account waar hij als laatst aangemeld was, klik hier om naar die pagina te gaan en log in en verwijder de telefoon, je kunt alles op gebied van apparaten nog eens doorlezen door hier te klikken.
verder kan het ook nog zijn dat het toestel is aangemeld met een account bij samsung, deze staat weer los van google.
Het vreemde is dat ik bij het invoeren van een ander of vorige account er een melding komt dat dit niet de juiste account is. Als ik inlog met mijn account komt mijn foto zichtbaar. Te telefoon is dus blijkbaar wel ingelogd in mijn account, maar hij weigert verder te gaan.
Op mijn Google beveiligingspagina is de telefoon aangemeld en geaccepteerd.
Wat betreft een Samsung account is, daar is mij niets van bekend.
je zou kunnen proberen om een hard reset te doen en proberen of dat helpt, zie daarvoor het onderstaand filmpje.
verder kan het ook zijn dat als je het toestel op afstand gewist hebt gaat er een periode van 72 uur overheen voor dat je weer in kunt loggen, ook tussentijds verandering van het wachtwoord kan ook zulke problemen veroorzaken maar ik begrijp uit jou bewoording dat jij dat niet gedaan hebt.
Dank voor je reactie.
Ik heb een hard reset gedaan en daarna geprobeerd te registreren op met mijn account, want weer niet lukte.
Wat wel lukte is dat ik verder kom nadat ik ingelogd was met mijn het account van mijn vrouw, waaraan de telefoon eerder verbonden was.
Daarna haar account verwijderd en een nieuwe, mijn account, toegevoegd.
Alles werkt nu naar behoren
Dank voor de reacties en het meedenken!!
dan is er toch iets mis gegaan met de eerste reset die je uitgevoerd hebt, maar goed het is gelukt en het werkt weer en daar ging het om.
succes verder met de samsung smartphone.
Ik heb dit probleem dus ook. Ik weet alleen niet wie de oude eigenaar is. Heb die telefoon ooit via via gekregen.
Ik heb dit probleem dus ook. Ik weet alleen niet wie de oude eigenaar is. Heb die telefoon ooit via via gekregen.Dan heb je pech. Vanwege mogelijk misbruik (door verlies, diefstal, etc) is toestel hopelijk goed op slot!
Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock
Het toestel was al gereset maar op de verkeerde manier. Maar heb het al opgelost.
Mag ik vragen hoe dit is opgelost?
Ik heb het mijn zoontje zijn mobiel
Hallo,
Gisteren heb ik een nieuwe Samsung S& edge voor mijn vrouw gekocht en heb haar (6 maanden oude) Samsung j5 2016 overgenomen.
Nadat ik een factory reset heb gedaan en met mijn account ingelogd, kom ik vast te zitten in het aanmelden bij Google.
Daarbij komt de melding: "login met een van de eigenaarsaccount voor dit apparaat".
Dit herhaalt zich nadat ik weer min inloggegevens invul.
Ik zit dus nu in een soort loop en kan niet verder….
Ook aanmelden met haar account lukt niet.
Wat is er aan de hand en hoe dit op te lossen?