Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

casilda

  • Lid sinds 21 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 21 november 2016
  • 15:37

Hallo,

Gisteren heb ik een nieuwe Samsung S& edge voor mijn vrouw gekocht en heb haar (6 maanden oude) Samsung j5 2016 overgenomen.

Nadat ik een factory reset heb gedaan en met mijn account ingelogd, kom ik vast te zitten in het aanmelden bij Google.
Daarbij komt de melding: "login met een van de eigenaarsaccount voor dit apparaat".


Dit herhaalt zich nadat ik weer min inloggegevens invul.
Ik zit dus nu in een soort loop en kan niet verder….

Ook aanmelden met haar account lukt niet.

Wat is er aan de hand en hoe dit op te lossen?

Bewerkt (21 november 2016 15:38)

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #2
  • 21 november 2016
  • 17:29

wat je kunt proberen is de telefoon te verwijderen uit het account waar hij als laatst aangemeld was, klik hier om naar die pagina te gaan en log in en verwijder de telefoon, je kunt alles op gebied van apparaten nog eens doorlezen door hier te klikken.

verder kan het ook nog zijn dat het toestel is aangemeld met een account bij samsung, deze staat weer los van google.

casilda

  • Lid sinds 21 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 22 november 2016
  • 05:27

Het vreemde is dat ik bij het invoeren van een ander of vorige account er een melding komt dat dit niet de juiste account is. Als ik inlog met mijn account komt mijn foto zichtbaar. Te telefoon is dus blijkbaar wel ingelogd in mijn account, maar hij weigert verder te gaan.

Op mijn Google beveiligingspagina is de telefoon aangemeld en geaccepteerd.

Wat betreft een Samsung account is, daar is mij niets van bekend.

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #4
  • 22 november 2016
  • 09:44

je zou kunnen proberen om een hard reset  te doen en proberen of dat helpt, zie daarvoor het onderstaand filmpje.

verder kan het ook zijn dat als je het toestel op afstand gewist hebt gaat er een periode van 72 uur overheen voor dat je weer in kunt loggen, ook tussentijds verandering van het wachtwoord kan ook zulke problemen veroorzaken maar ik begrijp uit jou bewoording dat jij dat niet gedaan hebt.


Bewerkt (22 november 2016 09:56) | extra info toegevoegd

casilda

  • Lid sinds 21 november 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 22 november 2016
  • 16:31

Dank voor je reactie.

Ik heb een hard reset gedaan en daarna geprobeerd te registreren op met mijn account, want weer niet lukte.

Wat wel lukte is dat ik verder kom nadat ik ingelogd was met mijn het account van mijn vrouw, waaraan de telefoon eerder verbonden was.
Daarna haar account verwijderd en een nieuwe, mijn account, toegevoegd.

Alles werkt nu naar behoren

Dank voor de reacties en het meedenken!!

Verwijderd_Account_47307

  • Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • #6
  • 22 november 2016
  • 19:01

dan is er toch iets mis gegaan met de eerste reset die je uitgevoerd hebt, maar goed het is gelukt en het werkt weer en daar ging het om.

succes verder met de samsung smartphone.

iwan2406

  • Lid sinds 11 februari 2019
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #7
  • 11 februari 2019
  • 16:16

Ik heb dit probleem dus ook. Ik weet alleen niet wie de oude eigenaar is. Heb die telefoon ooit via via gekregen.

OnnoJ

  • Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • #8
  • 11 februari 2019
  • 20:08

Ik heb dit probleem dus ook. Ik weet alleen niet wie de oude eigenaar is. Heb die telefoon ooit via via gekregen.
Dan heb je pech. Vanwege mogelijk misbruik (door verlies, diefstal, etc) is toestel hopelijk goed op slot!

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

iwan2406

  • Lid sinds 11 februari 2019
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #9
  • 11 februari 2019
  • 20:11

Het toestel was al gereset maar op de verkeerde manier. Maar heb het al opgelost.

Jessi1975

  • Lid sinds 08 maart 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0

Mag ik vragen hoe dit is opgelost? 
Ik heb het mijn zoontje zijn mobiel

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.