Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Randyjc

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 10:37

Ippe Ziepe
Randyjc
ughhh.. ik kan die adapter niet vinden voor die micro sd kaart :p zucht..

ben ook nog naar norrod gegaan voor die 10in1 reader blijkt dat ik nu geen adapter meer heb :p voor dat dingetje..

nahjah ik ga maar weer terug naar Norrod :p
Je kunt je G1 toch als kaartlezer gebruiken??

PFFFFFFF IK GA NOOIT MEER OPZOEK NAAR EEN ADAPTER!
HET RESULTEERDE IN HET NIET VINDEN VAN ZO“N KAARTJE

EN HET OM 10:30 BELANDEN OP ME WERK!
ik had het me gisteren zo gezellig in de kroeg.. :p niet te zuinig!

maar goed om ff terug te komen, mijn g1 werkt idd als usb poort.

maar als je dan dan het kopje
” # find /sys/class/mmc_host/mmc*/mmc*/ -name cid -exec cat {} \;"

gebruikt, dan zegt de ubuntu in de terminal helemaal niks, dus ik ging kijken in die map waar die naar verwijst, maar hij ziet daar dus helemaal niks in.

Wel in de USB map =/

Bewerkt (8 mei 2009 10:37)

RutgerR10

• Lid sinds 01 februari 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 15:43

Is het gelukt RandyJc? ik ben het nu ook aant proberen. Ik ben nu Ubuntu op een cd aan het branden. Hoop echt dat het lukt en dat ik EINDELIJK van die *** RC-33 af ben.

Bewerkt (8 mei 2009 15:43)

Randyjc

• Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 16:07

RutgerR10
Is het gelukt RandyJc? ik ben het nu ook aant proberen. Ik ben nu Ubuntu op een cd aan het branden. Hoop echt dat het lukt en dat ik EINDELIJK van die *** RC-33 af ben.

nee het is me nog niet gelukt.
zondag maar weer is proberen.

Ben benieuwd of het jou lukt, laat ff weten of je dan je G1 aangesloten hebt op je pc.

misschien doet die het bij mij niet omdat ik het via mijn mac doe

Bewerkt (8 mei 2009 16:07)

RutgerR10

• Lid sinds 01 februari 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 16:21

Ippe Ziepe om een iso bestand te afspelen hoef k toch niet perse een cdtje te branden. Ik kan toch ook een virtuele cd aan maken via Deamon tools? of gaat dat niet werken?

Bewerkt (8 mei 2009 16:21)

Randyjc

• Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 17:12

RutgerR10
Ippe Ziepe om een iso bestand te afspelen hoef k toch niet perse een cdtje te branden. Ik kan toch ook een virtuele cd aan maken via Deamon tools? of gaat dat niet werken?

Ubuntu is een compleet ander besturings systeem dan Windows. Dus je kan Ubuntu feitelijk gezien niet draaien op je windows.

Hiervoor moet je dus een cdtje branden die BOOTABLE is, zodat je bios kan lezen dat hij wil opstarten van je CDROM als je gekozen hebt (wanneer je bezig bent met opstarten van je computer krijg je een keuze menu of je vanaf cd wilt opstarten.

Druk dan spatie ofzo en hij gaat dan laden vanaf je cdrom.
Druk dan op Ubuntu uitproberen.

srry ben niet zo heel goed in uitleggen, maar ik hoop dat je eruit komt

Dus; Ubuntu valt niet te draaien via je windows want het is geen programma, maar een Besturings systeem als bijvoorbeeld Windows XP, VISTA of Mac

Bewerkt (8 mei 2009 17:12)

Marcel

• Lid sinds 04 maart 2009
  • Berichten 289
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 22:59

Voor wie het echt niet lukt een goldcard te maken: Als je me een PB stuurt kunnen we wat afspreken over het heen en weer sturen van een geheugenkaartje per post. Als je een gefrankeerde retourenvelop bijvoegt kost je dat verder niets. Heb je nog wel een Windows Mobile toestel dan kan ik je eventueel Qmat 4.21 mailen, waarmee je zelf een goldcard kan maken zonder te hoeven registreren. Een keer afspreken in de regio Delft/Rotterdam kan ook.

Bewerkt (8 mei 2009 22:59)

eagle

• Lid sinds 08 mei 2009
  • Berichten 285
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2009
  • 23:57

Marcel
Voor wie het echt niet lukt een goldcard te maken: Als je me een PB stuurt kunnen we wat afspreken over het heen en weer sturen van een geheugenkaartje per post. Als je een gefrankeerde retourenvelop bijvoegt kost je dat verder niets. Heb je nog wel een Windows Mobile toestel dan kan ik je eventueel Qmat 4.21 mailen, waarmee je zelf een goldcard kan maken zonder te hoeven registreren. Een keer afspreken in de regio Delft/Rotterdam kan ook.

Bedankt voor het aanbod; ik houd je optie zeker in gedachten. Maar het is natuurlijk gewoon irritant dat het mij niet lukt

Bewerkt (8 mei 2009 23:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.