Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

plukkiepanda

• Lid sinds 17 december 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 11:39

Vandaag overkwam het mij. 

De oplossing bleek eenvoudig, via Google 'spraak' (want het toetsenbord werkte niet meer) "Geebord" als zoekopdracht geven. Daardoor kon ik kiezen voor het installeren van die app. Eenmaal daar had mijn telefoon door dàt Gboard al geïnstalleerd was, maar kon ik wel updaten.En toen was het probleem voorbij. :-) 

Waarom die update niet meekwam tijdens het laden? Geen idee. Maar ik heb weer een toetsenbord.

zinka

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 15:27

Hallo

Ik heb ook gboard en krijg steeds de melding dat de app gestopt is, maar mijn probleem is dat ik mijn telefoon niet meer kan ontgrendelen, dus ik kan niks meer doen, weet iemand hier een oplossing voor, ik heb al opnieuw opgestart en alles wat je wil, maar krijg hem niet meer aan de praat, ik kan mijn telefoon opstarten met de nummercode, maar de lettercode om te ontgrendelen kan ik niet doen, 

help !!!!!

appie7310

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 16:47

wis de cash en wis   het geheugen 
succes

appie7310

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 16:51

hola , wil je het proberen met een hardreset  , volumme knop en aanuit knop tegelijk drukken , wat doet tie dan 
groetjes

julie.debaerdemaekerng

• Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 19:36

Bij mij hetzelfde probleem. Geen van deze tips loste het op. Uiteindelijk heb ik wat gezocht en de oplossing gevonden. Ik ben naar instellingen gegaan daar naar apps, gezocht naar gboard en erop geklikt. Dan op uitschakelen geklikt en daarna terug ingeschakeld. Alle instellingen die ik had gedaan zijn weg maar mijn toetsenbord werkt terug!

zinka

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 december 2019
  • 19:48

probleem was, ik kon niet naar instellingen gaan als jullie correct gelezen hadden, ik kon niet inloggen op mijn telefoon !!!!!!
dus heb ik ingelogd op google op mijn pc, een toetsenbord gedownload via de pc op mijn tel en gboard gewist van mijn telefoon nadat ik kon ontgrendelen met mijn nieuw gedownload toetsenbord

teunjanny

• Lid sinds 04 oktober 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 december 2019
  • 20:47

Helaas, foutmelding en probleem is weer terug.
@julivlanger, wat bedoel je met je opmerking; heb je updates teruggedraaid of juist nieuwe updates uitgevoerd?

Dank,

Teun

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren