Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

floorsch

• Lid sinds 31 januari 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2019
  • 12:12

Ik ben nieuw in Android, overgestapt om een OnePlus 6T, mede vanwege de dual sim. Nu zou ik graag willen dat ik groep apps die ik voor mijn werk gebruik, bijvoorbeeld vanaf 9 uur ´s avonds kan muten. Ik kan het niet vinden en specfiieke apps zien er slecht uit en lijken dit ook niet te kunnen. Is hier een oplossing voor?

Helemaal mooi zou het zijn als ik dan ook oproepen vanuit de werksim anders kan instellen qua geluid dan mijn prive sim.

Alvast dank!

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1246
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2019
  • 21:11

Kijk eens bij Instellingen 'niet storen' of 'do not disturb'. Weet hoe eea bij OnePlus is geïmplementeerd,  maar bij Samsung kun je periode instellen en aangeven welke apps of contacten wel notificaties mogen geven of je kunnen bellen. Als je daar je dus je niet-werk-gerelateerde apps/contacten bij de uitzonderingen zet bereik je je doel.

Perioden van niet storen kun je automatisch of handmatig inschakelen.

Is wellicht omslachtig, maar het werkt wel. Weet niet of er nog goede apps zijn die dit ook kunnen verzorgen op makkelijke wijze. Zoek maar op 'disturb' in playstore.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.