Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DiJo

• Lid sinds 03 augustus 2019
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2020
  • 13:04

Hoi beste mensen;

Misschien iemand me a.u.b.  uitleggen kan hoe label Primair bij G-Mail veranderen in '' Inbox'' kan ??

Het is namelijk zo dat ik me bij mijn vriendin niet helemaal met die Gmail labels instellingen redden kan .
In mijn eigen SGS10 Plus heb ik duidelijk label Inbox en Outbox/ Spam/ Concepten/ Prullenbak/ Verzonden etc etc.  weet ik dus precies wat nieuwe post en welk van belang voor mij is etc. en alles is het helder duidelijk op die manier dus ..
Maar bij haar SGS20 Plus zie ik helemaal andere labels die zijn mijzelf onbekend en die ik in deze mijn toestel niet heb en die ik niet ken …pfff..
In plaats waar Postvak in oftewel Inbox zal bij haar moeten zijn staat label Primair,  en natuurlijk weet ik wat houd dat in, maar dat doet het niet toe ze wil graag dus label-overzicht net zoals bij mijn toestel omdat veel makkelijker is het en vlotter kan je mee i.v.m. e-mails post overzicht etc. door mee handelen etc.
En juist ….ik weet het niet hoe dat moet ..

Bewerkt (24 oktober 2020 15:15)

Help mij zodat ik je terug ook helpen kan

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6283
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 24 oktober 2020
  • 14:47

Inboxcategorieën en tabbladen toevoegen of verwijderen in Gmail

DiJo

• Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2020
  • 15:13

Hoi hoi Patrick,

Zeer veel mijn dank voor deze gouden tip, hoop ik alleen maar dat inderdaad probleem op die manier oplossen helpt ..
…..wacht ik nog dat me vriendin komt, en zal meteen proberen op die manier labels daar op SGS20 in te stellen of veranderen …
>> Dank je wel nogmaals ! <

DiJo

• Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2020
  • 17:06

**Update ! !
—————–

Nee ben bang dat zal helemaal niet gaan, en denk ik dat ik weet waar het probleem ligt, volgens mij haar zoon via computer eigen ooit abonnement en/ of ooit eigen e-mail abonnement ( of g-mail ! ) post op extra manier beheert …
Nu is deze SIM en abonnement dus van vriendin, met daarop geregistreerde haar eigen gegevens etc.
En ik denk nu dat daar probleem ligt, ( net zoals daar via Google support uitgelegd is ! ) via computer plus bij G-mail slechts en alleen de categorie Primair gebruikt word, op die manier ( zoals Google zegt ! ) je kan helaas niet meer Inboxcategorieën oftewel andere labels kiezen … ( kijk ff onder screenshots ) …

Bewerkt (24 oktober 2020 17:16)

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6283
  • Reputatie 180
  • Admin Admin
  • 24 oktober 2020
  • 20:15

Waarschijnlijk begrijp ik niet goed wat je wil.
Maar zoals ik het begrijp is dat je vriendin niet meer de labels 'Primair, Sociaal, etc' wil zien/gebruiken.
Dat is dan een kwestie van die categorieën uitzetten in dezelfde instellingen:

DiJo

• Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2020
  • 21:45

Hoi hoi Patrick,

Jawel je begreep me uitstekend, en het is wel zo zoals je zegt ze wil niet op die manier G-mail gebruiken ..
Het aller echte probleem is het nog dieper ( als je me helemaal gevolgd hebt ? ) en dat dit onmogelijk omkeren is, omdat zoals ik al genoemd heb dit ooit SIM kaart van haar zoon was en zijn eigen abonnement ook dat was, plus ook tot nu toe hij heeft ( zo heb ik zelf ook begrepen ! ) als eerst ooit in verleden op eigen computer G-mail account aangemaakt en op Primair systeem dus …
Begreep ik ( uhh en wil me nie bemoeien ) later ook dat hij dat niet veranderen wil omdat nog steeds op eigen computer zelfde account bij G-mail gebruikt en nog steeds dan op Primair manier …( helaas ) ..
Dan nog een probleem is het ( kwam ik zelf achter ) en weet ik niet of ze zullen dat regelen, vriendin dan op die manier zijn eigen post lezen kan, maar i.v.m. instellingen zelf kan ze niets doen alleen maar doordat haar account niet volledig is …etc..
Ze kan dus niets de-selecteren zoals boven staat dat heb ik zelf geprobeerd ook, slechts doordat hij instellingen via ergens eigen computer beheert …etc.

Bewerkt (24 oktober 2020 21:51)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren