Sinds kort haalt google foto's blijkbaar ook foto's op uit mijn mappen op de desktop. Ik heb zover ik weet niets aangezet hiervoor en sta ook voor een groot raadsel. Zie ook foto's tevoorschijn komen die ik lang geleden heb gemaakt en die zover ik weet eerst niet in google foto's te zien waren. Ik vind google soms maar een gecompliceerd geheel voor een leek die na uren zoeken geen instelling kan vinden om iets uit of aan te zetten. Weet iemand wat hier aan de hand is, ik hoor het graag
Sinds kort haalt google foto's blijkbaar ook foto's op uit mijn mappen op de desktop.
Ik heb zover ik weet niets aangezet hiervoor en sta ook voor een groot raadsel.
Zie ook foto's tevoorschijn komen die ik lang geleden heb gemaakt en die zover ik weet eerst niet in google foto's te zien waren.
Ik vind google soms maar een gecompliceerd geheel voor een leek die na uren zoeken geen instelling kan vinden om iets uit of aan te zetten.
Weet iemand wat hier aan de hand is, ik hoor het graag
Sinds kort haalt google foto's blijkbaar ook foto's op uit mijn mappen op de desktop.
Ik heb zover ik weet niets aangezet hiervoor en sta ook voor een groot raadsel.
Zie ook foto's tevoorschijn komen die ik lang geleden heb gemaakt en die zover ik weet eerst niet in google foto's te zien waren.
Ik vind google soms maar een gecompliceerd geheel voor een leek die na uren zoeken geen instelling kan vinden om iets uit of aan te zetten.
Weet iemand wat hier aan de hand is, ik hoor het graag