Zojuist heb ik mijn HTC Legend teruggezet naar de fabrieksinstellingen door aanhoudende problemen.
Voordat ik dit herstel deed heb ik even gecheckt of de automatische backup functie aanstond. Dit was het geval.
Nadat ik de fabrieksinstellingen had gereset en mijn telefoon opnieuw opstartte, kwam helaas niet de mogelijkheid om de backup terug te zetten. Met als gevolg dat ik al mijn smsjes en apps kwijt ben.
Heeft/weet iemand een optie om dit toch terug te zetten? Op mijn SD-kaartje zie ik wel een mapje ‘backup’ met daarin een backup.dat bestand. Maar hoe zet ik e.e.a. weer terug?
Thanks alvast!
Bewerkt (24 september 2010 13:48)
Zojuist heb ik mijn HTC Legend teruggezet naar de fabrieksinstellingen door aanhoudende problemen.
Voordat ik dit herstel deed heb ik even gecheckt of de automatische backup functie aanstond. Dit was het geval.
Nadat ik de fabrieksinstellingen had gereset en mijn telefoon opnieuw opstartte, kwam helaas niet de mogelijkheid om de backup terug te zetten. Met als gevolg dat ik al mijn smsjes en apps kwijt ben.
Heeft/weet iemand een optie om dit toch terug te zetten?
Op mijn SD-kaartje zie ik wel een mapje 'backup' met daarin een backup.dat bestand. Maar hoe zet ik e.e.a. weer terug?
Thanks alvast!
Heeft/weet iemand een optie om dit toch terug te zetten?
Op mijn SD-kaartje zie ik wel een mapje ‘backup’ met daarin een backup.dat bestand. Maar hoe zet ik e.e.a. weer terug?
Thanks alvast!