Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja, dat kan wel. Waar weet ik niet, maar je moet er wel rekening mee houden dat bij diefstal, de diefstal aantoonbaar moet zijn en dat is lastig. voor eventuele schade is het wel een goede keuze, maar niet goedkoop.
Je kan dat toch gewoon doen waar je je tel hebt gehaald tegelijkertijd met je abo verlenging??
Bij mij vroegen ze toen gelijk of ik een verzekering wilde afsluiten…
AW Forum Queen voor het leven
esther1801;43450
Je kan dat toch gewoon doen waar je je tel hebt gehaald tegelijkertijd met je abo verlenging??
Bij mij vroegen ze toen gelijk of ik een verzekering wilde afsluiten…
En als er thuis iets gebeurd met de telefoon, valt het gewoon binnen de inboedelverzekering, net als bij laptops.
Thanks voor de reacties. Ik heb een vraagje dan. Dus als bijv. me neefje of nichtje me telefoon binnen laat vallen en er zit schade op ? (Glas gebroken, behuizing kapot oid.) Dan valt het onder inboedel verzekering ? En als die buiten laat vallen niet dan is het eigen kosten ?
Ja, dat is zo. Of er moet een exoneratieclausule in de verzekering zitten, maar dat lijkt mij onwettig. Het bewijzen wordt dan natuurlijk het volgende obstakel.
Ik heb direct bij the phonehouse een verzekering af laten sluiten die ook verlies dekt. oftewel dan heb ik niet t gezeur dat ik diefstal zou moeten opgeven met bewijs van braakschade van bijvoorbeeld een autoslot. kost me 13 euro pm maar ik heb in t verleden nog wel s n mobieltje laten vallen/ ben m kwijtgeraakt.
Wat volgens mij wel zo is, is dat je t toestel direct bij aankoop dient te verzekeren dan, achteraf kan t niet zei de verkoper
Veranum;43480
Ik heb direct bij the phonehouse een verzekering af laten sluiten die ook verlies dekt. oftewel dan heb ik niet t gezeur dat ik diefstal zou moeten opgeven met bewijs van braakschade van bijvoorbeeld een autoslot. kost me 13 euro pm maar ik heb in t verleden nog wel s n mobieltje laten vallen/ ben m kwijtgeraakt.
Wat volgens mij wel zo is, is dat je t toestel direct bij aankoop dient te verzekeren dan, achteraf kan t niet zei de verkoper
Veranum;43480
Ik ben van plan mijn net nieuwe HTC Legend te gaan verzekeren ivm eventuele val/diefstal schade. Weet iemand waar ik dat het beste kan laten doen en hoe dat dan werkt ?
Gr.