Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Solaris

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 10:00

Hallo iedereen, hier mijn eerste berichtje op dit forum. Ik overweeg serieus de aanschaf van een Android telefoon maar zou graag iets zeker stellen en dat is het volgende:

Aan mijn Gmail heb ik een ziggo mailaccount gekoppeld die ik via Gmail regelmatig check. Die mail komt dus vanzelfsprekend binnen in mijn Gmail box en ik kan die ook beantwoorden met hetzelfde Ziggo adres, dit alles vanuit mijn Gmail box. Niets bijzonders eigenlijk maar wat ik mij afvraag is of dit automatisch gesynchroniseerd wordt met de Gmail applicatie die op de Android telefoon aanwezig is?

Met andere woorden: kan ik vanaf een Android telefoon, vanuit de Gmail applicatie, ook mijn Ziggo mail beantwoorden net als ik dat op een gewone desktop kan doen?

Bedankt alvast voor jullie antwoord en de vele tips die ik via dit forum al tot me heb mogen nemen.

Bewerkt (22 april 2013 12:10)

Mcdn

• Lid sinds 13 juni 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 15:45

Ik heb even gekeken voor je. En heb mijn hotmail account even aan mijn gmail gekoppeld en het werkt zeer zeker.

Wel handig wist eerst niet eens dat Gmail het had. Bedankt voor de tip Solaris….al mijn mail binnen handbereik.

Solaris

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 19:33

Maar even voor de zekerheid: je kon dus ook vanuit je Gmail inbox een hotmail ‘replyen’ met je hotmailadres/account? Zodat de ontvanger eigenlijk niet eens kon zien dat het vanuit Gmail is verstuurd?

Bedankt voor het antwoorden in ieder geval Mcdn. Ik ben blij dat jij er ook nog iets aan hebt gehad

Mcdn

• Lid sinds 13 juni 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 16 juni 2009
  • 20:52

Yep dat is mogelijk. Je kunt ook nog een ander antwoordadres geven. En de naam waarmee je verstuurd. Maar dat zijn de standaard opties die je in je Gmail-account kunt invoeren.

Ik heb er zeker wat aan gehad.

Solaris

• Lid sinds 16 juni 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2009
  • 07:29

Geweldig! Mijn keuze is nu niet moeilijk meer.

Thanks

localjoost

• Lid sinds 02 maart 2009
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2009
  • 16:16

Ik ben toch niet zo zeker of dit gaat werken op een android toestel.

Ik heb ook meerder adressen waar vanuit ik kan versturen in mijn Gmail, maar op mijn android heb ik geen mogelijkheid te kiezen “van” welk adres ik wil versturen.

Mcdn

• Lid sinds 13 juni 2009
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2009
  • 20:30

Nogmaals ik heb het getest.
Meerder accounts toevoegen via je Gmail account.

Als je dan je mailtje van account2 labelt ( is overzichtelijk ) en je beantwoordt die mail. Dan doe je dat wel zeker van account2 en niet van je “hoofdaccount”.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.