Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
het beste kun je alles naar je mobiel terug zetten, kopieren en plakken gaat jammer genoeg niet.
of je gebruikt Titanium backup (heb je wel root voor nodig)
redbulletnl;234218
het beste kun je alles naar je mobiel terug zetten, kopieren en plakken gaat jammer genoeg niet.
of je gebruikt Titanium backup (heb je wel root voor nodig)
van sd naar sd kopieren gaat prima, heb ik zelf ook gedaan toen ik van 2 gig naar 16 gig ging
oude sd -> computer -> nieuwe sd
Bolle1961;234220
van sd naar sd kopieren gaat prima, heb ik zelf ook gedaan toen ik van 2 gig naar 16 gig ging
oude sd -> computer -> nieuwe sd
Nog iets, welke class raden jullie aan
Class 4.Class 6 of 10 is sneller, maar in de praktijk merk je er weinig van.Elke class 4 sd werkt op alle androidtelefoons, bij 6 en 10 is het een boel uitzoekwerk om uit te vinden welk kaartje wel en welke niet compatible is met jouw telefoon. Ze zouden het allemaal moeten doen, maar door een bug in android werken een boel class 6/10 kaartjes niet.
Bedankt. Ik heb een class 4 Kingston 16 gb kaartje en ik heb alles gekopieerd en geplakt en het werkt.
Ik heb nog even een vraagje over die class. Merk je dat verschil nou echt? Want ik ben van plan om deze sd te kopen: 16 GB microSD HC Class 2 SanDisk
Hij is 16 GB en heeft class 2. Ik wil deze graag kopen omdat ik er nu een van 2 GB heb en ik graag films op mijn mobiel wil kunnen kijken. Zouden die films dan bijvoorbeeld slomer lopen of eerder haperen omdat ik maar class 2 heb?
Dat is moeilijk te zeggen vooraf, maar het is netjes gezegd onconventioneel om een class 2 te gebruiken in een Android. Als je portemonnee het toelaat zou ik gewoon op save spelen en voor de class 4 gaan. Dat is wellicht beter dan nu geld uitgeven en er dan achter komen dat het toch niet naar wens werkt.
Ik ben van plan om binnenkort een grotere microsd te kopen, maar weet iemand wat je dan moet doen om je apps etc. te behouden. Moet je dan alles kopieren en weer op je nieuwe sd plakken? Ik hoor het wel.