Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

beginner_android

• Lid sinds 17 november 2011
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 22:36

@avs: je hebt helemaal gelijk. Ik was bang dat mijn dock misschien kapot was, maar ik ben er inmiddels achter dat het komt door de apps die je erbij gebruikt, dus fidelio en songbird. Deze twee trekken, ook als ze compleet zijn uitgeschakeld, je hele batterij leeg. Althans bij mij (SGS2). Ik heb alle apps verwijderd (er stonden er gelukkig nog niet zó veel op) en 1 voor 1 weer erop gezet en qua batterijverbruik uitgeprobeerd. Kwam uiteindelijk bij deze twee uit. Jammer want ze zorgen er wel voor dat je optimaal gebruik kunt maken van het dock. Je hebt niet persé songbird nodig om muziek af te spelen, kan ook direct via je standaard muziekapp, maar de kwaliteit vh geluid is dan wel iets minder, vind ik. Fidelio is iets minder vervangbaar ivm de wekkerfunctie. Heb nog geen alternatief gevonden. Persoonlijk gebruik ik het dock niet als wekker, dus voor mij niet zo'n punt, maar als je hem aanschaft als wekker…informeer je dan eerst goed! Lees goed ervaringen van anderen en kijk wat de app met jouw type toestel doet.

Bewerkt (24 april 2013 14:03)

VincentU

• Lid sinds 07 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 7 oktober 2012
  • 18:37

Hallo,

Ik heb onlangs een Philips AS111/12 gekocht.
Ik gebruik het gewoon als klok om eerlijk te zijn. Ik gebruik de Fidelio App niet omdat het samen met bluetooth de batterij direct leeghaalt.

Met de aankomende release van Jelly Bean (Android 4.1) voor de Samsung Galaxy S3 (en andere telefoons) is er Audio USB support. Dit betekent dat je geen Bluetooth meer zal nodig hebben om geluid af te spelen.
Dan kan je gewoon je Android Smartphone erin steken en het geluid via de Micro USB poort laten spelen.

Om het bovenste gerealiseerd te krijgen zou ik graag willen dat je je registreert op het Philips Forum en op deze 2 discussies een reactie plaatst:
* AS111(/12) + Galaxy S3: Interval between connection and charging
* AS111: USB Audio support

Bedankt voor de medewerking
- Vincent

Bewerkt (24 april 2013 15:39)

Bic0Her0

• Lid sinds 21 november 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 16:15

VincentU;345458
Hallo,

Ik heb onlangs een Philips AS111/12 gekocht.
Ik gebruik het gewoon als klok om eerlijk te zijn. Ik gebruik de Fidelio App niet omdat het samen met bluetooth de batterij direct leeghaalt.

Met de aankomende release van Jelly Bean (Android 4.1) voor de Samsung Galaxy S3 (en andere telefoons) is er Audio USB support. Dit betekent dat je geen Bluetooth meer zal nodig hebben om geluid af te spelen.
Dan kan je gewoon je Android Smartphone erin steken en het geluid via de Micro USB poort laten spelen.

Om het bovenste gerealiseerd te krijgen zou ik graag willen dat je je registreert op het Philips Forum en op deze 2 discussies een reactie plaatst:
* AS111(/12) + Galaxy S3: Interval between connection and charging
* AS111: USB Audio support

Bedankt voor de medewerking
- Vincent

Hallo,

Ik heb nu inmiddels versie 4.1.1., zou dan nu het geluid via de Micro USB poort kunnen worden afgespeeld, ipv via de bluethooth?

En is de app van Fidelio inmiddels verbeterd? Of is er inmiddels al een andere app waarmee je de wekkerfunctie mee kan afspelen.

Is het anders mogelijk dat je het alarm niet instelt op de ‘'docking’' station zelf, ipv via de telefoon?

Of is het anders mogelijk dat je gewoon de wekker alarm via de telefoon laat afspelen, ondanks dat je telefoon aangesloten is op de docking station om op te laden?

Ik zit er over na te denken om deze aan te schaffen.

Groetjes,

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

wkoopman

• Lid sinds 23 mei 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2013
  • 16:36

Ik wil graag ook een Android docking station kopen, maar ik heb een aantal vragen:
- Heb je de apps van Philips nodig om de tijd te synchroniseren met je telefoon?
- Als je de standaard wekker van je telefoon aanzet en afgaat komt er geluid uit je speakerdock of uit je telefoon?
- Moet je snoozen via je telefoon of kan dat ook via je speakerdock?
- Ik heb gelezen dat je met behulp van de app Rad.io wel je internetradiowekker krijgt, maar functioneert deze wel met de speakerdock?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.