Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Snooker

• Lid sinds 10 januari 2010
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 3 maart 2010
  • 14:17

Vorige week heb ik bij pdashop.nl deze Brodit Active Holder gekocht voor mijn Nexus One.

Tot mijn stomme verbazing blijkt ie niet te passen! Het punt is dat de micro-usb stekker die op de holder zit ongeveer 4.5 millimeter hoog is, en dat mijn Nexus One er maar een millimter of twee overheen wil zakken en dan geblokkeerd lijkt te worden door iets. het gevolg zie je op deze foto:

Een lelijke spleet van ongeveer twee a drie millimeter tussen de onderkant van de Nexus One en de holder en wat erger is: de stekker maakt geen contact. De Nexus One laadt dus niet op tijdens het rijden!

Uiteraard dacht ik in eerste instantie aan een exemplarische fout, maar ik kom net van de pdashop.nl vestiging in Eindhoven waar ik een ander exemplaar geprobeerd heb, en die heeft precies hetzelfde euvel!

Ik ben dan ook reuze benieuwd of er verder al mensen deze holder besteld hebben en of ie dan bij hun wel past. De verkoper bij pdashop.nl in Eindhoven vond het ook een vreemde zaak en zou één en ander opnemen met de fabrikant.

Overigens heb ik van pdashop.nl keurig mijn geld terug gekregen, ook voor de swivel arm die ik al op de holder had geplakt. Niets dan lof dus daarvoor!

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

PDAplus

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2010
  • 11:25

Goededag, we zijn een leverancier van Brodit houders en kennen deze klacht niet.

Het kan echter zijn dat de micro-usb connector onderin de Nexus niet exact in het midden zit. Als dat zo mocht zijn dan kan je, met beleid, de connector in de Brodit houder iets verbuigen in de juiste richting.

Onze ervaring is dat het niet aan de Brodit houder ligt, maar aan het toestel. De micro-usb connector hoeft maar iets uit het lood te staan en het past niet meer.

Brodit heeft ter controle steekproeven gedaan, maar heeft het probleem niet kunnen constateren. Op verzoek kunnen we hier beeldmateriaal van e-mailen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Vonk
www.PDAplus.nl

Bewerkt (22 april 2013 12:18)

Quinten

• Lid sinds 02 maart 2010
  • Berichten 1172
  • Reputatie 0
  • 15 maart 2010
  • 12:11

Het ligt niet aan de houder maar aan het toestel?
Dat vind ik een opmerkelijke reactie aangezien de houder gemaakt is voor het
toestel en niet het toestel voor de houder.

Als de miro-usb maar iets uit het lood staat past het niet meer.
Daar hadden ze dus rekening mee moeten houden en dat is dus blijkbaar niet gebeurt, zoals we kunnen zien in de post van Snooker.

Dit is dus een fout van Brodit die niet goed te praten is.

Bewerkt (22 april 2013 12:19)

Snooker

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2010
  • 00:44

Martijn/PdaPlus,

Bedankt voor je reactie. Eerlijk gezegd krijg ik zelf ook de indruk dat het aan mijn Nexus One ligt. Ook op andere fora zoals dat van xda-developers wordt het probleem niet herkend door gebruikers.

Dat de connector niet precies in het midden zit heb ik niet kunnen constateren. Hij schuift er voor ongeveer de helft overheen (2 van de 4.5 millimeter), dus ik denk eigenlijk dat het een ander probleem is. Wellicht de positionering van het connectortje dat in de micro-usb aansluiting van de Nexus zit?

Ik wil er met alle plezier ook nog eentje van jullie bestellen en uitproberen, mits ik die mag retourneren als ie ook niet past. Kan dat?

PDAplus

• Lid sinds 15 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2010
  • 16:25

Beste Snooker,

we hebben het zojuist getest en het past echt perfect ! Ik denk dat je iets te voorzichtig bent geweest. Als je toestel voor de eerste keer in de houder zet, voel je een lichte weerstand. Vervolgens druk je zachtjes het toestel naar beneden. Je hoort een klik en het toestel zit perfect in de houder.

Uiteraard kan je bij ons de houder bestellen en retourneren als het niet bevalt. Je hebt sowieso altijd het recht van reclame.

Je kunt de houder bestellen via de website: Brodit holder-charger Nexus ONE

Mocht je nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Martijn Vonk
www.PDAplus.nl

Snooker

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2010
  • 23:53

Nou, ik heb het er maar weer op gewaagd en er eentje besteld bij jullie. Al betwijfel ik dat ik te voorzichtig ben geweest, ik heb behoorlijk kracht gezet (en de verkoper bij Pdashop ook) Maar we zullen zien! Als ie niet past kom ik wel ff bij jullie langs, kijken of het jullie lukt.

Snooker

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2010
  • 08:32

Hmmm, lees nu op pdashop.nl nog een review waarin ook sprake is van een niet passend exemplaar… het lijkt er toch echt op dat er een probleem met de houder is?

Brodit Active Holder Google Nexus One - PDAshop.nl

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2010
  • 09:06

Op belgische site van pdashop hetzelfde.

Brodit Active Holder Google Nexus One - PDAshop.be

Snooker

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2010
  • 09:09

macfreaker;15403
Op belgische site van pdashop hetzelfde.

Brodit Active Holder Google Nexus One - PDAshop.be

Klopt. Maar het gaat dan ook om dezelfde reviews. /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 17 maart 2010
  • 09:19

Snooker;15404
Klopt. Maar het gaat dan ook om dezelfde reviews. /cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
Waarschijnlijk wel, ik zie die op de nl site niet. Wordt gewoon doorgestuurd naar de be tak.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.