Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Nou we zijn weer een jaar verder hahah, vorig jaar maar elke dag een uurtje bij KPN gezeten, wat echt niet fijn is want het is daar stervens druk.
Heb geen oplaadplekken gezien op de camping!
Dit jaar weer hetzelfde probleem hahah, alleen scheelt dat ik nu 2 batterijen heb.
Maar die ene moet toch op worden geladen als de andere leeg is.
Dan er gaan zitten om een telefoon op te laden, en voor de andere een externe oplader meenemen.
Geert
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Vorig jaar zaten er veel van PinkPop bij de mac donalds in Kerkrade (is niet ver van de campings en het terrein af) om even de alles op te laden, maar ook hier was het best druk. (ik woon in de buurt dus vandaar dat ik dat weet)
Samsung Galaxy S7 Edge
Ben ik blij dat ik in een huisje slaapt vlakbij PP13, stroom genoeg. Kom gerust langs om hem op te laden
Op de campings kun je ook opladen, krijg je een nummertje zoals ook bij een cafe je jas ophangen. Op eigen risico offcourse. En de ervaring is dat de laatste dag opeens iedereen zijn telefoon moet opladen. huh raar