ik ben al een tijdje bezig om mijn ps3 controller conpatible te krijgen met mijn galaxy ace 2. otg kabeltje gekocht diverse apps maar niks lukt. youtube af gespeurt verschilende filmpjes gezien hoe dat het zou moeten maar bij mij werkt het niet. als de otg kabel met de ace 2 verbonden word zou de telefon dit moeten laten zien maar er gebeurt niets. wat doe ik fout of zie ik over het hoofd??? graag hulp!!!!!
galaxy ace 2
ik ben al een tijdje bezig om mijn ps3 controller conpatible te krijgen met mijn galaxy ace 2.
otg kabeltje gekocht diverse apps maar niks lukt.
youtube af gespeurt verschilende filmpjes gezien hoe dat het zou moeten maar bij mij werkt het niet.
als de otg kabel met de ace 2 verbonden word zou de telefon dit moeten laten zien maar er gebeurt niets.
wat doe ik fout of zie ik over het hoofd???
graag hulp!!!!!
ik ben al een tijdje bezig om mijn ps3 controller conpatible te krijgen met mijn galaxy ace 2.
otg kabeltje gekocht diverse apps maar niks lukt.
youtube af gespeurt verschilende filmpjes gezien hoe dat het zou moeten maar bij mij werkt het niet.
als de otg kabel met de ace 2 verbonden word zou de telefon dit moeten laten zien maar er gebeurt niets.
wat doe ik fout of zie ik over het hoofd???
graag hulp!!!!!
galaxy ace 2